Was weer gezellig. De rest ligt nog te slapen maar het was weer (ondanks het bier) een ontnuchterende ervaring.
Ik had gistermiddag even een Mede8er mediaplayer gekocht (€99,90 bij de MM) om allerlei redenen. Zit me daar even een mooie app bij die dat dingetje veranderd in een hippe audio streamer. Beetje mee spelen. Nummer van Jan Akkerman (No Hang Ups) gedraaid. Mede8er via HDMI naar de Integra. Damn wat klinkt dat goed. Meteen daar op het zelfde nummer via de Meridian set gedraaid op dezelfde speakers uiteraard. Verschillen waren uitermate klein. Het was geen echte ABX natuurlijk maar gewoon spontaan even luisteren. Verschil in prijs van de bron is +€5900,- verschil in geluid..marginaal. Het geeft wel weer te denken. Toch geen spijt van welk component ook in de set. Het is een ziekte denk ik.

Voor diegene die zich zorgen maken om onze oortjes...we hebben de hele avond op fluisterniveau gedraaid en heerlijk zitten kletsen. Avond afgesloten met The Equalizer maar die had ik al twee maal gezien dus daar kon ik lekker bij in slaap vallen.
http://youtu.be/JxxiGbAPwiw