Gisterenavond in de auto gestapt was lekker rustig op de weg en genoten van de lange rit ,heerlijk ontspannen met 140 op de teller en goed stuk muziek vanuit zuid holland richting Drenthe

Om een uur of 8 angekomen beetje bijpraten bakkie koffie

Wim is zo iemand waarmee ik direct goed kon opschieten dus elkaar weerzien is altijd weer te gek , al snel werd de Amstel voorgeschotelt

Na wat pink floyd op redelijk volume en div amstel,s verder was het tijd om volume wat verder op te schroeven en Beamer op te starten

Het beeld van de beamer is echt superscherp de Bleu ray,s van Meat lof en Eagels farewel tour waren ronduit geweldig op alle vlakken
Manman wat klinkt die set uitgebalanceerd en met name de Sourround weergave remix perfect tenhore gebracht ,vorige keer toen ik er was (april dit jaar) al erg goed maar nu is echt echt indruwekkend zo goed met de betere center/sub/sourround/beamer ,zou ik het wel Perfectie kunnen noemen hoe je thuis een Concert kun beleven
De JL Audio SUB is van heel subtiel tot werkelijke Mokerslagen
We hebben tot half 4 een paar uur Gruwelijk hard gedraaid

waarbij de meeste mensen weglopen uit de ruimte ,voor ons is dat juist genieten omdat je het dan beleeft en voelt

Kan nog zoveel meer schrijven was weer een avond die in mijn geheugen gegrift staat , tot de volgende keer bij mij

Bier staat al koud