De W&M XLR en LS kabels zijn binnen en aangesloten. De LS kabels waren eigenlijk Bi-Wire maar ik heb ze op verzoek laten ombouwen naar Bi-Amp. Verbeel me zowaar dat alles nu nog mooier klinkt.

Net wat meer dynamiek en ook een strakker laag. Ik weet dat de uitgangs spanning via XLR wat hoger is dus het kan ook mede daar aan liggen natuurlijk. Feit is dat door de XLR kabels het achter op de machines er een stuk verzorgder uit ziet. Ook wat waard. Belangrijkste is natuurlijk dat het helemaal geweldig klinkt. In surround heb ik nog nooit zoiets moois gehoord. Ook stereo is gewoon op een heel hoog niveau. Voor mij hoeft het niet meer beter.
Man wat ben ik blij met deze set. Alles helemaal nieuw en alles er op en aan. Had eerst nog problemen om op het netwerk te komen maar dat is ook opgelost. De mooie App werkt perfect, ook Spotify intern loopt als een zonnetje. Erg makkelijk allemaal. Heb er gisteren even een HD (1T) met al mijn muziek (Flac, Wav en HD Audio) aan de USB gehangen en meteen te benaderen ( niet eerst een half uur inlezen zoals dat met de SB gaat met een 1T schijf) en alles speelt feilloos af. Ook via mijn netwerk loopt dat goed alleen ben ik net zo gecharmeerd van de servers op de PC en het zoeken gaat een stuk sneller op de SB maar toch. Als het zoeken sneller ging kon de SB er wel uit.
Deze week nog even een marmeren tegel onder de BK. Zelfde als onder de fronts. De sub kan nog een stuk strakker. Omdat ik een houten vloer heb en een DF sub dan nog wel eens wat rommelig wil gaan worden. Zodat als Ron voor de Audyssey Pro komt ook dat eufel is opgelost.