Set van Marc

Gestart door MO, februari 05, 2009, 14:22:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

MO

Goed.... Het is officieel.
Er is nu geen Marantz meer in mijn set. Tja shutup...

De Densen 400Plus staat hier nu en heb mijn SA7001 KI ter ruil aangeboden (ook de W&M kabels, maar die mis ik niet; die zagen er enkel stoer uit).
Geen spijt tot nu toe.
De Gizmo is een big motherf^&*$ en weegt een een ton (bewijze van...)

Echt goed luisteren doe ik morgen, maar staat nu op de achtergrond te spelen en klinkt dynamischer en met meer laag.

Voor nu  byebye
bla

lo

Citaat van: MO op juli 27, 2010, 22:29:34
Goed.... Het is officieel.
Er is nu geen Marantz meer in mijn set. Tja shutup...

Ai, ai............. Heilig schennis op dit forum :evil: :angel:

Geniet van je nieuwe speeltjes, en we horen wel waar de veranderingen cq verschillen zitten.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

type speler zegt me niks maar hij zal vast beter zijn aangezien de SA7001KI ook al behoorlijk goed is  :yes:

veel luisterplezier morgen  :-)

MO

Zeker is de 7001 KI een mooie speler! Zeer tevreden mee geweest (vond hem in mijn setje beter klinken dan de CD-16...). Maar dit wilde ik gewoon proberen en heeft me niet veel extra gekost.


En wat plaatjes:







Lekker hoor!  :mrgreen:

bla

Marantz 81

past mooi bij elkaar  :yes:

en klinkt de nieuwe cd speler beter/ mooier /anders ??

MO

Citaat van: Marantz 81 op juli 28, 2010, 12:35:27
past mooi bij elkaar  :yes:

en klinkt de nieuwe cd speler beter/ mooier /anders ??

De Densen lijkt iets minder gedetailleerd maar is veel levendiger en strakker in wat hij laat horen. Ook lijkt het laag wat steviger.
Ik ben in m'n nopjes!!!

En zo wordt er bij Densen een ab verpakt...
Mooi hoor, maar  :-o
De doos is precies even groot als 1 van de componenten (CD, versterker).

bla

jowa

Welkom bij de Densen club  pompom
Hele mooie speler die B-400Plus.
De Gizmo AB is echt heel zwaar, werkt echt fantastisch. Dagje opladen en je hebt er maanden geen omkijken naar.

Het beeld wat je schetst over het geluid van de speler komt sterk overeen met die van mij over de B-410.
Veel levendiger dan m'n oude Marantz spelers (DV-8300 en CD-16), op het eerste gehoor minder details, maar die is er wel en echt meer en diepere bas.

MO

#67
Tis al bijna weer een jaar geleden sinds m'n laatste post hier, maar er is toch wat verandert in die tijd:

- nieuwe tafel: Rotel eruit Technics erin
- phono voortrapje (pro-ject) eruit en buizending erin (Yaqin)
- en sinds een paar dagen de Hyperions eruit en een mooie set Reference mm de Capo-i d'r in, op mooie zware stands.....

                                                                         :mrgreen:

(edit: nieuwe kiekies geplaatst...)


Dat wilde ik even showen!     
bla

Marantz 81

erg mooie speakers  notworthy ook een foto zonder frontje ?

waarom ben je overgestapt op monitoren ?

MO

Citaat van: Marantz 81 op juni 19, 2011, 21:52:08
erg mooie speakers  notworthy ook een foto zonder frontje ?

waarom ben je overgestapt op monitoren ?


De site met wat info (en foto zonder frontje): http://www.reference3a.com/mmdecapo.htm
Ik had niet een specifieke reden om voor monitoren te gaan, maar wilde gewoon weer eens iets anders proberen. Je kent het wel  :wink:

Tot nu toe bevallen ze enorm! Zijn weer wat mooier in het hoog dan de Hyperions en hebben een erg mooi, strak laag. Stemmen vind ik ook beter op de Reference speakers...

Dat dus...

Groet!
bla

MO

even wat duidelijkere plaatjes...











Ben erg blij met de speakers (en de Technics). Klink wat opener en frisser.   HB
bla

MO

... en ja, die rechter speaker.....
bla

lo

Tsja.... ik denk dat je de spijker precies raakt. Maar goed je hebt waarschijlijk geen andere keuze.

Ziet er weer wel erg mooi uit allemaal. pompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Vond die Rotel mooier  :-P

Maar de Technisch is een mooi ding ook over 50 jaar nog  hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

xander32

Leuke set met niet alledaagse componenten.
Wel jammer dat je door de niet optimale plaatsing waarschijnlijk veel potentieel laten liggen.

Sander.