Mijn huidige set met een beetje verleden

Gestart door Marcel, januari 29, 2009, 17:02:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SMarcel

#150
Censuur

Cornelis1921

Citaat van: SMarcel op november 30, 2012, 12:52:14
Hallo forummers,

Ik had in een ander topic even een opsomming gedaan van wat ik nu allemaal aan audio in da house heb, maar ik vind dat ook eigenlijk meer op deze plaats thuis horen dus hierbij;

Woonkamer set

TEAC Reference A-H500i versterker
TEAC Reference PD-H500i cd speler
TEAC Reference T-H500 tuner
JVC ook wel Victor QL-A75 draaitafel
Intertechnik Sputnik 17-2 speakers


Zo, nu heb je een beetje in beeld waar mijn collectie uit bestaat, maar ik moet wel zeggen dat dit steeds weer wisselt.
Uitzonderingen daar gelaten want sommige item's gaan de deur niet meer uit.

Groeten,

Macel
Zoals...? :-D byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

SMarcel

#152
Censuur

SMarcel

#153
Censuur

SMarcel

#154
Censuur

Zoldar

mooi hoor die Epos. Was mijn eerste ervaring met high end. was een setje epos standmounts aan een accuphase setje. sweeeeeet
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Maus

Mooie dingen en ik weet een aantal mooie modificaties daarvoor :) De simpelste is het metalen plaatje achterop vervangen door stukjes draad.
Ook worden ze beter van goede interne bekabeling en andere condensators in het filter. Maar veel plezier :D

*Maus heeft Epos ES12 monitoren

SMarcel

#157
Censuur

JohnWx

Marcel ik heb een hele grote zolder over voor nood wel samen gebruik van douche en toilet  shutup
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

SMarcel

#159
Censuur

Maus

Het zijn niet mijn eigen modificaties, maar die van een vriend van me die M15.2's heeft als ik het goed heb.
Deze speakers heb ik naar mate de jaren streken, elke keer een stuk beter horen presteren. Echt alsof het een hele andere set speakers is.

De grootste mod was het filter, betere onderdelen erin. Dus caps van een merk in plaats van de originele.

JohnWx

Citaat van: SMarcel op december 19, 2012, 10:30:53
Kan ik mijn familie luidsprekers dan ook meenemen? :yes:

ja hoor het zijn 2 ruimte's

1: 2.5m x 8m

2: 4 x 8m
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Cornelis1921

#162
 stupid Hé, heb ik ooit verzuimd om op de "verzenden"-button te klikken of is mijn post met een opmerking van Hans Vaatstra soms verwiiderd uit dit topic? :-D ;-) clown1
Wie-o-wie kan mij dat zeggen? notworthy byebye Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op december 21, 2012, 10:33:23
stupid Hé, heb ik ooit verzuimd om op de "verzenden"-button te klikken of is mijn post de Hans Vaatstra-opmerking soms verwiiderd uit dit topic? :-D ;-) clown1
Wie-o-wie kan mij dat zeggen? notworthy byebye Cor.

spooky Cor de Maya's zijn bezig
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

SMarcel

#164
Censuur