De set van Vlearmoes

Gestart door Vlearmoes, januari 28, 2009, 18:33:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jowa

Gefeliciteerd, pracht apparaat die nog eens drie apparaten vervangt  notworthy.
Tjokvol met aansluitingen voor van alles en nog wat. BTW, wat ga je er allemaal op aanlsluiten?  :-D :evil:  :wink:

Stadium III

gefeliciteerd Theo met de nieuwe aanwinst

Laat Ron maar eens komen en geniet van optimaal acoustiesche verberteringen of zoiets  :-P
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

JohnWx

Citaat van: jowa op juni 01, 2011, 17:33:13
Gefeliciteerd, pracht apparaat die nog eens drie apparaten vervangt  notworthy.
Tjokvol met aansluitingen voor van alles en nog wat. BTW, wat ga je er allemaal op aanlsluiten?  :-D :evil:  :wink:

aansluiten ?

radio luisteren
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

drees62

Gefeliciteerd Theo, ziet er indrukwekkend uit qua specs.

Jammer dat je nu op zoek moet naar een Integra/Onkyo forum  pompom pompom

Mexicaanse Hond

Ja, daarom heb ik een Marantz vintage set. Dan hoef ik hier nooit meer weg.  clown1
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: drees62 op juni 01, 2011, 18:02:45
Gefeliciteerd Theo, ziet er indrukwekkend uit qua specs.

Jammer dat je nu op zoek moet naar een Integra/Onkyo forum  pompom pompom

zal vast wel een link zijn die indirekt met Marantz verbonden is


ja ik heb hem net gegoogled :


het schijnt dat de buurman van Kennie die zijn schoonmoeder daar de zus van Integra heeft 
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

xander32



Mooi ding Theo; wat een boel knopjes ook eh  :-P.



Sander.

lo

Mooi ding Theo, veel plezier d'r mee. pompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Ik weet niet hoe Integra zich precies kwalitatief verhoudt met Marantz, maar Marantz heeft naar mijn onbescheiden mening wel een mooiere styling.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Stadium III

Een SR 7005 kwa looks de top !
Verder integra kwa optie's zeker wel goed en zo ook onkyo !

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op juni 01, 2011, 19:16:22
Ik weet niet hoe Integra zich precies kwalitatief verhoudt met Marantz, maar Marantz heeft naar mijn onbescheiden mening wel een mooiere styling.

tis allemaal lood om oud ijzer naar mijn mening tussen Marantz Onkyo Integra Pioneer Yamaha
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Gefeliciteerd met de nieuwe machine  pompom pompom

Vlearmoes

Idd   heel veel knopjes hadden ook achter een klepje gekund   maar ik ben niet ontevreden met de combinatie BD8002  kwa looks

over de prestaties later meer  :yes:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Vlearmoes

#163
Citaat van: jowa op juni 01, 2011, 17:33:13
Gefeliciteerd, pracht apparaat die nog eens drie apparaten vervangt  notworthy.
Tjokvol met aansluitingen voor van alles en nog wat. BTW, wat ga je er allemaal op aanlsluiten?  :-D :evil:  :wink:

Dat zal de Mede8er en de BD8002 zijn    hoewel de platenspeler nu ook rechtstreeks kan  :-D

De mogelijkheden van de BD8002; HDMI,  5.1 analoog voor sacd, analoog stereo, coax dig./optisch voor stereo en meerkanaals

Dus ik kan nog ff voort  :-P

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Vlearmoes

Aansluitingen zijn allemaal HDMI geworden (lekker makkelijk)

Op aanbeveling van Ron de speakers en sub op spikes die dan weer op een granieten tegel staan
vervolgens liggen de tegels met een viltje ertussen op laminaat

Ook van Ron de tip om toch te gaan Bi-ampen
Je hebt dan:
1- twee keer zoveel vermogen voor je fronts: de versterkers kunnen het dan iets rustiger aan doen.
2- de impedantievariaties die lage tonen veroorzaken hebben dan geen invloed op mid/hoog.
Ik denk dat het bijdraagt aan een beter geluidsbeeld.

Dus dit ook gedaan met VDH cs-122  met veel zilver op het hoog.

Van inmeten Audyssey is het nog niet gekomen met die onweersbuien, Normaal in de voortuin en vogeltjes die fluiten  clown1

Bankstelletje weer naar de winter opstelling....dus langzaam vordert alles.

Maar de gezondheid plaagt me het meest   te warm en benauwd  :-(

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v