Citaat van: xander32 op mei 03, 2019, 11:38:01
Dringend advies voor diegene die bij Marco gaat luisteren;
Het kan echt wel zacht hoor ,al is dat natuurlijk geheel subjectief
Nee...zonder gekkigheid ,ik ben verzot op flinke reserves en wat ik vroeger met versterkers had ,die moesten heul veul power hebben , ben ik uiteindelijk bij hoog rendement luidsprekers gekomen en met mijn gedachten de Tannoy sound .
Nu zijn losse drivers van Tannoy een soort van collectors item geworden en zijn de prijzen daar dan ook naar ,en zo ben ik bij Beyma gekomen .
Beyma was voor mij geen onbekende ,ik had in het verleden de Speakerland Vector 0 en daar zaten 15"Beyma woofers in met een soepele rolrand ,dit terwijl Beyma eigenlijk bekend stond om hun PA drivers vind ik dat ze zeker geschikt zijn voor hifi gebruik ,het voordeel is dat je wat versterking betreft met enkele Watt's al een aardige sound neer kan zetten .
In mijn geval heb ik nu een overdaad aan Watt's ,dat komt dan ook omdat ik aan de Primare met 5x100 W RMS ook nog eens Hypex versterkers heb hangen .
Het gevolg ......met heel weinig output vd versterkers een op een laag geluidsniveau een meer dan volwassen geluid ,al is dat natuurlijk heel persoonlijk
Ik zou zeggen (aan ieder) kom eens luisteren ,en laat die oordoppen maar thuis