Vandaag goed ontvangen door Marco en Linda waarvoor onze dank alweer
Marco zijn set was een door geruilde componenten setup van van alles en nog wat ,hij heeft genoeg
Wat ik van mijn laatste bezoek kan terug halen was een mooie nis vol met spullen waar veel mee kon gebeuren en een groots geluidsbestand beeld ,
Nu vandaag zijn langs geweest is er meer rust denk ik bij Marco gekomen in zijn setup
De set al uit geeft een mooie uhhhh groot indruk 4X 12 inch Woofer met een ribbon tweeter
Toen onze gastheer was thuis gekomen zijn we een begonnen met het beluisteren naar de set ,netjes goed midden en toen kwam het laag BAM !
Gaaf maar er klopt toch iets niet ,we zijn samen begonnen met zoeken wat er niet klopte en we hebben het ook gevonden de fase van de subwoofers stond niet goed ,naar deze gecorrigeerd te hebben was het beter en de set kwam in balans
Naar dit veranderd te hebben gaan we op naar het 5.1 geweld
5.1 ja 5.1 maar waar is de 1 dan ? Achter de bank ook een 12 inch ( Marco loves 12 inches )
Dit ging ook los en een goeie rug massage was Linda wel toevertrouwd
Naar wat beluisterd te hebben heb ik eens voorgesteld om .1 te schrappen en het lfe over de fronts te sturen
Fronts worden gecorrigeerd met room correctie zo ook de 2 subs
Goed de instellingen in de receiver veranderd naar wat tijd en de subwoofer stond uit ,zo dat geeft meer detail en de subwoofer voor het .1 gaat naar de zolder ,dit was een snelle conclusie van eigenaar
We hebben de center en surround bij gesteld en denk dat Marco en Linda nu nog meer kunnen genieten van de set
Mijn conclusie is dat we lekker muziek geluisterd hebben en goed gegeten wat gezellig is en dat is het belangrijkste,dat het dan in een bijzijn van een vette installatie is is alleen maar een dikke plus
Marco en Linda thanks !