Gisteren was ik bij rob om 12.00 uur aangekomen onder het genot van een bakkie koffie en een appelflap eerst een tijdje zitten praten over de audio hobbie en andere dingen ,hierna zijn we gaan luisteren naar een aantal cd,s eerst zonder en daarna met sub
het klinkt gewoon goed in stereo stemmen komen mooi naar voren er is niks mis mee en het is gewoon fijn luisteren maar ik miste zelf toch wel wat controle en detail maar ik ben dan zelf ook een echte Stereo man
,ik vondt het zonder sub fijner luisteren maar het is wel een mooie aanvulling
hierna zijn we diverse muziek dvd,s en Bleu ray,s gaan luisteren dan merk je dat de set daar echt voor gemaakt is en hoe goed die is afgesteld je hoort totaal niet waar de speakers staan en wat een kracht snelheid en druk levert die Stadium SUB
ik was echt onder de indruk je wordt echt helemaal in het concert betrokken
was echt wel even genieten met we will rock you
wat mij ook opviel hoe goed die Stadium sub klinkt echt natuurlijk indien de bass droog was klonk die droog ,als die bonkerig was klonk die ook zo
in de tussentijd ook kwam anouk thuis met de kinderen en oliebollen
hierna hebben we iron man 2 gekeken ,dit was ook zeer indrukwekkend
en mooi beeld met goed geluid , sommige stukken zat zoveel laag in dat je merkte dat de sub meer kan leveren als dat de ruimte groot is
Je hebt echt een zeer goede HT set staan die niet overdreven maar zeer goed uitgebalanceerd en afgrond diep klinkt
groeten Arjan