Set Van Stadium III ,SR 8012 & Melody x

Gestart door Stadium III, januari 26, 2009, 17:36:55

Vorige topic - Volgende topic

WilliamB

Ik heb deze set jaren geleden een keer beluisterd, was toen al onder de indruk.
Erg mooi  notworthy
SET 1- Luxman l505z / Marantz SA11S1 / Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, Tempo 6, Spark 5, Celsius /Marantz SR8012 /Sony vpl-vw590es isf  /2x SVS PB2000 pro / Zidoo z1000 pro
SET 2- Eversolo play / Rega P3 / Dynaudio Focus 160

dmeerpa

Citaat van: Stadium III op juli 31, 2026, 19:19:46Laast voor en achter in de woonkamer akoestische wanden gemonteerd met philips hue erin

Vond je nadien dat de akoestische wanden op geluidsvlak iets hebben toegevoegd ?

Ik heb er ook al aan gedacht om dat te plaatsen op de muur waar de TV hangt want ik vind zo'n panelen heel mooi.
Alleen weet ik niet hoe mooi het hier zou staan, de vloer is al een bleke houtkleurig laminaat, TV meubel is eik en de front speakers hoogglans walnoot.
Ik zou bijna voor de zwarte uitvoering moeten gaan, maar verlies dan veel van de schoonheid van de panelen vrees ik.
Dan is er de TV, niet veel zin om mijn 87" LG van de muur te halen om er akoestische wanden achter te plaatsen. Ik zie er veel er enkel plaatsen achter de frontspeakers. Ik zie hier nu een ander idee om ook boven de TV wanden te voorzien.

Marantz C40, Marantz SACD 30n, Rotel RB-991
Ugoos AM6B, QNAP TS-877
83" LG G4 OLED 4K
Zone 1 : 7.2.4 Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, Opus Tri-Surround,  SVS Ultra Elevation, PB12+, PC-2000 Pro
Zone 2 : HEOS AMP HS2, Boston Acoustic A25

Stadium III

Ik moet zeggen dat het fantastisch is wat de wanden hebben gedaan , ik gebruik geen enkele vorm van dsp dus merk wel dat alles strakker geworden is !

Ik heb de tv niet gedemonteerd maar er omheen gebouwd , de kleur is persoonlijk ik heb verschillende test stukken laten komen om te kijken en uiteindelijk komt voor ons de beste match omhoog met wat we nu hebben

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4