Citaat van: Stadium III op september 17, 2012, 12:25:52
Lijkt me toch een mooie kans voor Ron om eens een goeie demo voor een grote groep te houden
Voor een aantal audioclubs in Nederland heb ik dat ook gedaan. Steeds een avondvullend programma waar de laatste mensen na twaalven nog buiten de deur gezet moesten worden. (en dan nog opruimen en naar huis.....).
Overigens heeft Maurice ook al een paar keer geopperd dat bij hem thuis te doen.
En bij mij is ook iedereen welkom om te luisteren.
Maar als iemand een grote ruimte ter beschikking heeft, dan kom ik!
En er zijn inmiddels al een aantal forumleden die hun set hebben gedemonstreerd.
Mogelijkheden voor een kennismaking met A-Pro genoeg.
@Gerard
CiteerDat impliceert in mijn ogen dat de gemiddelde gebruiker bij deze topreceiver van Marantz nog steeds geen goed resultaat krijgt met audyssey tenzij men voor een flinke meerprijs de pro versie aanschaft en laat inregelen.
Dat lijkt mij toch niet de bedoeling van een receiver met inmeet functie??
De functie die erin zit, is al goed bruikbaar mits volgens de regels der kunst uitgevoerd.
Maar als je beter wil, dan ga je voor pro. En wat is een flinke meerpijs? Die prijs moet je niet relateren aan de 7005 maar aan de gehele set. Immers de gehele set knapt er van op.
Zoveel producten hebben opties voor verbeteringen. Denk eens aan de vele opties bij auto's.
En voor audio, denk aan speciale kabels (niet mijn ding) en dergelijke. Er zijn mensen die een kompleet nieuwe groep aanleggen met gouden smeltzekeringen.
A-Pro is als optie aanwezig en je kunt zelf besluiten of je daar je geld aan uitgeeft of aan andere verbetermogelijkheden.
ron