Zow ja
Het is al een lange tijd geleden maar goed we hebben nu ff een zaterdag morgen
We zijn weg uit de flat ,rond kerst 2014 hebben we tijdelijk bij schoonouders ingezeten
begin januari sleutel ingeleverd en 13 februari hebben we onze sleutel gekregen van ons nieuw huis
We zijn van noord naar het centrum gegaan en we kunnen nu de straat uitlopen en dan staan we straks lekker op de Tilburgse kermis
Maar goed we hebben vanaf sleutel datum de badkamer aangepakt deze helemaal vernieuwd ,plafonds benden helemaal opnieuw gedaan en laten smeren ,verder de keuken gerenoveerd ,schoorsteen van het dak af ,en nog wat meer kleine dingen waar ik me iegen aan irriteerde
Naar 5 weken rotzooien waarin de laaste week we hebben moeten wachten op vloerbedekking boven konnen we erin yes
Dus dan ook maar de set naar binnen schuiven en daarmee eens een avond gaan mee gaan testen en luisteren
Tja eigenlijk ken ik hem al en had alles vanaf moment 1 vrij goed staan en je raad het al de sub dus niet
Wat metingen gedaan en geluisterd en we achter gekomen dat de acoustiek vcan de ruimte vrij goed voor me is , zou het geen pro meer worden ?
Uhh wie weet , goed verder met de sub aan de gang fase gezocht en gevonden ( ja was maar 1 knopje ) en dan dus verder fijn tuning doen
Dit is ook gelukt en en naar nog meer metingen ben ik weer lekker tevreden man,tot we dus meer films gaan kijken
Tja dan begint het naar zoveel jaar weer te kriebelen en ga je internet eens op en ga je eens zoeken en kijken wat er allemaal is, niet extreem veel wat je niet kent maar goed toch wel wat
Prijs moet laag zijn,resultaat moet groot zijn dus zijn we al langer opzoek en hebben we de klipsch SW 112 gevonden en gaan we daarmee eens aan de slag
Foto's van het huis en de set wil ik nog maken en dan wil ik er ook wel een glimp van de Klipsch bij hebben
Ow jah dat voor de facts dit word nummer 8 aan subwoofer die ik in bezit krijg