Reparateur gezocht

Gestart door dirkiedarkie, januari 07, 2009, 11:58:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dirkiedarkie

Gezocht : iemand in de omgeving van rotterdam die mijn marantz versterker kan repareren.

HAL9000

over welke marantz gaat het?

Ik woon zelf in Rotterdam.

:-)
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

dirkiedarkie

ja dat weet ik nu ff niet maar het is een AV receiver ik dacht met het nummer SR 4002, geef me uw  nummer en of adres dan neem ik contact met u op. Volgens mij is er door het verkeerd aansluiten van iets de boel kapot gegaan.  en komt er totaal geen geluid meer uit. Hij is bij een reparateur geweest , maar die had geen schema, en vond het apparaat te professioneel. Hij wist mij wel te vertellen dat de boel niet opgeblazen was.
gr d.oskam

Stadium III

Als het een 4002 is dan zal hall ook weinig kunnen doen denk ik

Je zult denk ik toch naar audioservice in elst moeten
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

HAL9000

idd, Ik doe geen av receivers.
9 van de 10 keer is het stuurprint niet goed.
allemaal SMD technologie
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

sattie

sr4002 is toch nog niet zo oud ? Geen garantie meer ?

Maurice

Citaat van: sattie op januari 08, 2009, 19:26:36
sr4002 is toch nog niet zo oud ? Geen garantie meer ?

stupid
Er zit toch standaard 2 jaar garantie op?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

HAL9000

jep alle marantz producten, ook met het plastikke front  shutup
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

sattie

volgens mij is de sr4002 van 1,5 jaar geleden dus volgens mij zit er nog garantie op.
En idd marantz heeft 2 jaar garantie.

dirkiedarkie

sorry mensen , het is de marantz receiver SR 6200 vanmiddag was ik op de zaak en daardoor deed ik een wilde gok. Maar als iemand weet die dit repareren kan, het apparaat is een jaar of 7 oud. Sorry voor het misverstand.

Maurice

Citaat van: dirkiedarkie op januari 08, 2009, 22:04:41
sorry mensen , het is de marantz receiver SR 6200 vanmiddag was ik op de zaak en daardoor deed ik een wilde gok. Maar als iemand weet die dit repareren kan, het apparaat is een jaar of 7 oud. Sorry voor het misverstand.
Zoals eerder genoemd, Audioservice te Elst: http://www.audioservice.nl/

Repareren garantiegevallen voor Marantz.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Stadium III

Citaat van: Maurice op januari 08, 2009, 22:22:50
Zoals eerder genoemd, Audioservice te Elst: http://www.audioservice.nl/

Repareren garantiegevallen voor Marantz.

En ook geen garantie gevallen

Maar als het ee 6200 is kan het wel eens een mooie tijd zijn voor een upgrade ! :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

dirkiedarkie

de update is al aangeschaft, en dan geef je je oude installatie aan je zoon , en die presteert het dan om in 3 maanden een receiver om zeep te helpen, :x en ik vind het zonde om een goed apparaat op de schroothoop te gooien. Maar je de vraag was en is : er zal toch ook wel een goede vakman in rotterdam te vinden zijn. Want wat ik begrijp van elst is dat ze daar alleen voor de detailhandel repareren. of heb ik het mis?

Maurice

Citaat van: dirkiedarkie op januari 09, 2009, 10:28:58
de update is al aangeschaft, en dan geef je je oude installatie aan je zoon , en die presteert het dan om in 3 maanden een receiver om zeep te helpen, :x en ik vind het zonde om een goed apparaat op de schroothoop te gooien. Maar je de vraag was en is : er zal toch ook wel een goede vakman in rotterdam te vinden zijn. Want wat ik begrijp van elst is dat ze daar alleen voor de detailhandel repareren. of heb ik het mis?
Ze repareren ook voor particulieren, alleen moet je het dan wel zelf verzenden of brengen.
Je kunt ook in Rotterdam bij één van de betere Hifi zaken terecht voor reparatie. Grote kans dat zij het dan ook naar Audioservice sturen.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

dirkiedarkie

dus er is blijkbaar geen enkele vakman in Rotterdam en omgeving, die mannen zitten allemaal in Elst?