Beste mensen,
Ik ben nieuw hier en niet zonder reden. Ik ben sinds 2 jaar en 2 maanden in het bezit van een Marantz SR5002 en heb exact hetzelde probleem als de twee posters voor mij. Bij mij zit er ruis in 3 van de 5 spreakers, nl linksvoor, center, rechtsachter. Ik heb het vermoeden dat ik maar 2 jaar garantie heb en deze dus net mis loop.
Wellicht dat er bij een ander probleem is dan bij voorgaande gevallen omdat zij het maar op 1 kanaal hadden en ik op 3? Of misschien is het nu beter vast te stellen wat het probleem is en wat de kosten voor reparatie zijn.
Voor de duidelijkheid, de ruis zit op alle kanalen, (digitaal en analoog) en ook als ik hem mute, of volume volledig weg draai. Het volume van de ruis wordt niet erger als ik het volume omhoog doe. Als alles stil is in huis hoor ik de ruis op 2 meter afstand al een beetje.
Alleereerst bedankt voor de reacties, ik weet dat ik met 1 post nogal als een leech over kom, maar het lijkt me ook voor jullie nuttig te weten dat er meer mensen met dit probleem zijn.