Verdere professionalisering?

Gestart door Maurice, december 21, 2006, 23:12:32

Vorige topic - Volgende topic

Welk domein naam moeten we nemen?

marantzofiel.nl
0 (0%)
marantzophile.org
1 (25%)
marantzforum.nl
3 (75%)
anders, nl:
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 4

Maurice

Inmiddels blijkt Het Marantz Forum daadwerkelijk een toekomst te hebben, dus moeten we misschien maar professioneler worden.

Zaken waar we dan aan kunnen denken, zijn:

1 Eigen domein naam
2 Hosting bij een professionele hoster
3 Uitbreiding met echte frontpage met veel waardevolle informatie

1 is relatief makkelijk te realiseren, voor ook niet al teveel kosten. Een domein naam kost ca. ?10-15 per jaar.

2 kost al meer geld, maar is ook bedrijfszekerder

3 Daar houdt mijn kennis van html al op. Er zijn diverse CMSen op de markt, maar ik ben ook niet dusdanig op de hoogte van alles, dus dan zullen we met contributers moeten werken, mensen die informatie verzamelen en artikelen willen schrijven.

Graag jullie input over deze kwesties! En zouden jullie ook eventueel willen doneren om de kosten te dragen (natuurlijk altijd met eervolle vermelding  clown1)

Domein naam kiezen zou dan eerste probleem zijn. Marantz doet moeilijk over namen waarbij mensen kunnen denken dat de site van Marantz zelf is.
In de poll geef ik een aantal voorzetten, indien jullie betere idee?n hebben, laat maar weten  notworthy
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

TurboMarco

Ik doe wel een bijdrage! ,dat lijkt mij logisch  :-) (je krijgt trouwens nog steeds wat van mij,denk aan het [NG] forum :wink:

Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Maurice

Citaat van: Stadium III op december 23, 2006, 10:54:53
marantzforum.nl

is simpel en snel ! hello

stadium III
Ja dat klopt, maar ik denk niet dat marantz dat accepteert (merkenrecht). De naam lijkt teveel op iets wat van Marantz zelf kan zijn. Iemand heeft ooit marantz.info geregistreerd, maar is door Marantz teruggefloten.
Ik zal echter wel ff de vraag voorleggen aan Marantz!

Maar als we ooit gaan uitbreiden naar volle informatie site, dan dekt de naam de lading niet meer...
Rev. Maurice

Maurice

Citaat van: theoldone op december 23, 2006, 13:54:15
idd marantzforum.nl

Ik heb Marantz al gemaild mbt tot de namen, en kreeg vandaag al een reactie!

CiteerBeste Maurice,

Ik zou het zo niet meteen weten ik moet dit even bij onze afdeling welke al dit soort zaken onderzoekt even navragen vaak zitten er namelijk juridische aspecten achter waar je per ongeluk geen weet van hebt.

Ik ben tot 2 januari op vacantie en zal dit dan meteen bespreekbaar maken.

Een mooi forum met liefhebbers is altijd een mooi initiatief. Je weet dat je altijd ons kan raadplegen indien er vragen zijn.

Met vriendelijke groet

XXXX,

En natuurlijk een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar.
Rev. Maurice

Stadium III

netjes dat ze al hebben gereageerd

kun je aan marantz geen sponsering vragen ? :-D

5.2.4

Maurice

Citaat van: Stadium III op december 23, 2006, 14:16:15
netjes dat ze al hebben gereageerd

kun je aan marantz geen sponsering vragen ? :-D
Alles op zijn tijd  :mrgreen:
Rev. Maurice

TurboMarco

Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

Maurice

Ik heb inmiddels een domeinnaam geregistreerd, en zoals je kunt zien is het geworden:

marantzforum.nl
pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom
Rev. Maurice

TurboMarco

5.1.4

Philips 75PUS8303

Stadium III

Kijk eens aan dan heeft mijn bijdrage aan de naam geholpen !

We gaan er zo weer op vooruit !!
  pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom

Stadium III

5.2.4

Maurice

Citaat van: Maurice op december 21, 2006, 23:12:32
1 Eigen domein naam
2 Hosting bij een professionele hoster
3 Uitbreiding met echte frontpage met veel waardevolle informatie

1 is relatief makkelijk te realiseren, voor ook niet al teveel kosten. Een domein naam kost ca. ?10-15 per jaar.

2 kost al meer geld, maar is ook bedrijfszekerder

3 Daar houdt mijn kennis van html al op. Er zijn diverse CMSen op de markt, maar ik ben ook niet dusdanig op de hoogte van alles, dus dan zullen we met contributers moeten werken, mensen die informatie verzamelen en artikelen willen schrijven.
2 punten zijn doorgestreept!
Rev. Maurice

Stadium III

We gaan de goeie kant op!

Stadium III

5.2.4

Vanhal