Moderatiebeleid

Gestart door Paul, oktober 25, 2008, 18:59:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wat moet er met dit topic gebeuren?

Laten staan, discussie is nog niet klaar.
7 (36.8%)
Sluiten
5 (26.3%)
Sluiten en verwijderen
7 (36.8%)

Totaal aantal stemmen: 18

Paul

#15
Citaat van: Lapti op oktober 27, 2008, 18:15:09
Als die postings echt wat toe te voegen hadden aan het onderwerp had maurice ze heus niet weggehaald.

En idd we zijn dan geen kleuterschool maar dat is geen reden om er een cagefight van te maken  :lol: (om even het andere uiterste te noemen :p )

Een fight is idd wel het uiterste, heb op dit forum niks tegen welk persoon dan ook.
Het heeft naar mijn idee te maken met het invullen van de forumregels  oftewel zout op de slakken leggen zoals het soms een ander beter uitkomt.
Er zijn in het verleden meer voorvallen op dit forum geweest en heb hier Maurice in geadviseerd bepaalde regels toe te voegen en aan te passen en hij heeft dit ook gedaan. ( Misschien wilt hij dat ook bevestigen ).

En Maurice zou gek zijn om zijn "kindje" op te geven, maar nogmaals niet te kortzichtig denken. :-P

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

Citaat van: Paul op oktober 27, 2008, 17:38:10
Zoveel mensen zoveel wensen  :wink:.....maar ik heb het gevoel dat er met 1 maat gemeten wordt / werd  violent1 en dat 1 persoon vaak het voordeel van de twijfel krijgt.
Als ik als lid dat ervaar mag ik mijn conclusies trekken.
Dit zijn inderdaad jouw conclusies, die mijns inziens niet gerechtvaardigd zijn. Er is zeer zeker niet met één maat gemeten, want ook van de andere persoon zijn postings verwijderd. Waar ik wel heel stevig op ben ingegaan is het onderbouwen van kreten die geslaakt werden door een persoon, terwijl de ander (waarvan jij vindt dat ik hem de voordeel van de twijfel geeft) wel zijn mening en standpunten onderbouwde met te controleren bronnen.

Citaat van: Paul op oktober 27, 2008, 18:58:59
Een fight is idd wel het uiterste, heb op dit forum niks tegen welk persoon dan ook.
Het heeft naar mijn idee te maken met het invullen van de forumregels  oftewel zout op de slakken leggen zoals het soms een ander beter uitkomt.
Er zijn in het verleden meer voorvallen op dit forum geweest en heb hier Maurice in geadviseerd bepaalde regels toe te voegen en aan te passen en hij heeft dit ook gedaan. ( Misschien wilt hij dat ook bevestigen ).

En Maurice zou gek zijn om zijn "kindje" op te geven, maar nogmaals niet te kortzichtig denken. :-P
Ik heb inderdaad toendertijd een aantal regels aangepast en oa regels toegevoegd mbt tot Café De Dikke Elco.
Zout op slakken leggen is mijns inziens niet aan de orde geweest en zeker niet omdat het een ander beter uit zou komen. Maar nogmaals, ik ben bereid om volledige openbaarheid te geven middels een verslag met motivatie per verwijderde posting en achtergrond ervan. Maar dan gaan er wel diverse personen (meervoud dus) beschadigd raken, zeker ook personen die klagen dat er postings zijn verwijderd. Let er wel op dat er dan meer informatie openbaar wordt dan voor de meeste forumleden zichtbaar is geweest.
Indien er dan mensen zijn die vinden dat ik alsnog incorrect heb gehandeld, dan ben ik de eerste om mijn excuses aan te bieden en mijn lering eruit te trekken.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

HAL9000

Mijn toestemming is er voor eventuele openbaar maken van de totale discussie.
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Paul

Citaat van: HAL9000 op oktober 27, 2008, 19:34:58
Mijn toestemming is er voor eventuele openbaar maken van de totale discussie.
Naar mijn mening kan ik in het verleden vrij scherp gepost hebben maar met een knipoog, maar goed als de meerderheid dit wilt mijn zegen heb je.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

cheese

nou er word zoveel ophef over gemaakt dat ik nu ook wel wil weten wat er gezegd is dat iedereen dan maar met de billen bloot moet...

gr cheese
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

HAL9000

Citaat van: Paul op oktober 27, 2008, 19:45:32
Naar mijn mening kan ik in het verleden vrij scherp gepost hebben maar met een knipoog, maar goed als de meerderheid dit wilt mijn zegen heb je.

Ik hab absoluut niets te verbergen!  :wink:
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

thom

mij maakt het ook niet uit als het geheel in een verslag verwerkt zal gaan worden, ik zal hierdoor niet anders tegen personen aan gaan kijken omdat ik er een aantal ondertussen zo goed ken dat ik ze als vrienden beschouw.

maar ik betwijfel wel of het verstandig is om oud zeer ten boven te halen :| (dit afhankelijk hoe je de boel onderbouwd natuurlijk)

vielzweck

Liever niet, kan het niet buiten de lijst om uitgesproken worden?
Wat heeft het anders voor zin om mailings te verwijderen?
Bovendien gaat het om 3 of 4 personen en de rest hang er dan omheen uit nieuwsgierigheid of vanwege sensatie.
Ik persoonlijk houd daar al helemaal niet van  :no:

nou ja, enkel mijn mening.......
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

Snow

Citaat van: Paul op oktober 27, 2008, 19:45:32
Naar mijn mening kan ik in het verleden vrij scherp gepost hebben maar met een knipoog, maar goed als de meerderheid dit wilt mijn zegen heb je.

Hoezo? Mag je met een knipoog dan wel alles zeggen :wink: :-D Mensen waar gaat dit over. Het begint een beetje op een chatbox voor babbelzieke kletskousen te lijken :-D

Maurice

Het gaat inderdaad om een beperkt aantal personen. Zeker drie personen zullen er beschadigd uitkomen als ik het verslag schrijf en publiceer, dus dat doe ik liever niet, juist ook uit bescherming van die drie personen.
Mits de betreffende personen zich nu gewoon inhouden en weer normaal posten zoals het op een publiekelijk forum betaamt, anders komt of dat verslag er alsnog, of er volgt een sanctie anderszins.

Ik heb zojuist via een PM een vraag gekregen in hoeverre ik dit verslag kan onderbouwen. Ik kan melden: heel ver. Vandaar ook mijn eerdere melding dat ik bereid ben een database dump af te staan aan een gekozen persoon die hiermee overweg kan, zodat deze het bronmateriaal van mijn verslag kan toetsen op waarheid.

Van één van de betrokkenen heb ik inmiddels toestemming.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

cheese

wat mij betreft mag het open en bloot, maar als dat geen goed idee is volgens andere moeten we er ook gewoon over ophouden en het laten voor wat het is...........en ik zal er mee beginnen er geen woorden meer aan wijden.


groetjes Cheese
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

Maurice

Ik heb zojuist een poll toegevoegd over wat er met dit topic moet gebeuren. Woensdag kijk ik naar de resultaten en beslis ik wat er met dit topic gaat gebeuren.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

TurboMarco

kijk zo democratisch gaat dat hier  :yes: ,er word een poll geopend zodat de members kunnen kiezen,ik ben benieuwd naar de uitslag.

grtz Marco
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Stadium III

Citaat van: Marco op oktober 28, 2008, 02:51:54
kijk zo democratisch gaat dat hier  :yes: ,er word een poll geopend zodat de members kunnen kiezen,ik ben benieuwd naar de uitslag.

grtz Marco
stupid
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

HiFi gek

Maurice , ik persoonlijk heb liever niet dat je het openbaar maakt voor iedereen .
Mensen , laten we het leuk houden en dit hele gebeuren gewoon vergeten en vooral niemand openlijk aan de schandpaal knopen .

Als de meerderheid ja zegt dan is het helaas niet anders .


Groeten  EDWIN  B