Als ik de 6 pagina's zo nog eens doorlees geven beide heren aan dat de verschillende merken allemaal toepasbaar zijn al zijn er wel verschillen mbt prijs en levensduur etc.
Maar dan komt ook de "klankeigenschap" om de hoek. Hierdoor wordt het naar mijn idee gelijk subjectief.
De persoonlijke smaak en voorkeur gaan dan mede bepalen welk merk men liever gebruikt.
Dan kun je wel lange discussies gaan voeren maar waarschijnlijk hebben jullie vanwege je eigen voorkeur allebei gelijk met wat jezelf beter vind en dus bij de revisies toepast.
Waarschijnlijk zullen de meesten van ons geen verschillen horen waneer jullie een zelfde type versterker op ieder z'n eigen manier zouden reviceren, het gaat vooral om het genieten van de muziek.
Persoonlijk vind ik dit soort onderwerpen wel interessant en heb respect voor alle techneuten die onze hobby in stant kunnen houden, heb ook respect voor elkaar's werkzaamheden
Jammer dat er dat er gelijk weer stellingen zijn ingenomen door verschillende leden, maar dat zal wel met een grijs verleden te maken hebben
Naar mate ik ouder wordt merk ik veel koppigheid om me heen; ga er volwassen mee om, life goes on.
Ze zeggen wel eens: sport verbroederd, maar dat kan bij audio toch zeker ook!!
Hopelijk blijft het hier nog lang een gezellig en informatief forum.
Groetjes Gerard