wensen voor reciever zijn moet 5.1 kunnen ,moet ca 3 hdmi ingangen hebben ( lcd tv-playstation 3 en wie weet wat nog volgt ),ook een paar optische uitgangen ,ik wil nog een cd speler maar wil ega weer niet,heeft al een playstation en die speelt ook cd af
( wil alleen mp3 vanaf ipod afspelen
).
maar die neem ik nog wel mee naar een luistersessie.
in de woonkamer ca 30m2 komen plavuizen en als raamversiering waarschijnlijk luxaflex en misschien een paar sier gordijnen ).
uiterlijk vindt ik dat "gouden"van marantz wel erg mooi,maar zwart of zilver krijgt ook wel een plaats.
in eerste instantie alleen maar 2 zuilspeakers 3 weg en tussen de 100 en 150 Watt.( subwoofer hoeft niet echt , maar als het beter uitkomt is dat ook geen probleem.
kwa boxen heb ik vroeger de 301 van bose gehad en later de acoustimas.
maar wil nu wat anders,je mag best je voorkeur geven ( met een beetje uitleg graag
)
mbt de blue ray die wil ik ook wel in de toekomst,maar antwoord van eega zit al op de playstation , maar die moet ik maar een paar keer kietelen en dan gaat ze wel overstag ?
.
de ega wil zo min mogelijk apparaten .( die wil een goede reciever voor haar "ipod" en een paar goede boxen ,later uit te bouwen naar 5.1)
dus het komt erop neer dat ik wel bij een marants reciever uitkomt.
wil wel een beetje eenheid in de woonkamer hebben. ( alles het liefst van 1 merk )
als ik nu naar de marantz kijk,welke boxen in mijn prijsklasse passen daar dan het best bij)
ik wil rond de 1000 / 1250 euro voor de reciever uitgeven en rond de 1500 euro voor de boxen.
alvast bedankt u22u