Foto van jouw set met Marantz?

Gestart door Maurice, oktober 03, 2005, 23:20:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

dmeerpa

#330
Citaat van: Roel_vdb op november 22, 2007, 12:55:59
Ik zal als eerste post mijn set plaatsen:

-Marantz SR6200;
-Marantz DV4160;
-Playstation 2;
-B&W DM 580 als fronts;
-B&W DM 110i als rears met zelfgemaakte stands;
-Heco Victa 25A actieve subwoofer.


momenteel staat de dvd-speler op een glasplaat tussen de receiver en de playstation.

Fronts.

Rears met zelfgemaakte stands.

Heco subwoofer (helaas geen foto van de thuissituatie).

Groetjes Roel


hmm, weest shoppen in de leenbakker ?
Zelf heb ik voor de glazen deurtjes gekozen, kan ik door via de remote. In de midden heb ik de houten legplank inmiddels vervangen door een glazen legplank met ledverlichting achter, en ik ga er nog een tweede 12 cm boven plaatsen.
Het is inderdaad een mooie kast, en één van de zeldzame waar die verdomd grootte Marantz receiver inpast.
Marantz Cinema 40, Marantz SACD 30n, Rotel RB-991
X-box Series X
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : 7.1.4 Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, Opus Tri-Surround,  SVS Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : HEOS AMP HS2 + Boston Acoustic A25
Zone 3 : Denon Home 150

thom

heej roel

is zoon heco sub wat?
is mijn inziens niet echt een bekent merk wat nu wel weer gaat komen, maar ik weet nie of het nu echte goed spul is, is wel wat goedkoper, ben je tevreden met de sub?

krekel

Hallo iedereen,
HB HB
Ben nieuw op forum en natuurlijk moet ook ik foto`s van mijn set laten zien....apetrots dat ik ben!
Sorry voor de wat donker uitgevallen foto`s. Mijn flits liet me in de steek en kon niet wachten tot morgen..haha



Plasma: Panasonic TH42PV60EH
Versterker: Marantz PM7001KI
DVD speler: Marantz DV6001         
Tuner: Marantz ST6001
Speakers: B&W DM604 S3
Interlinks: Van Den Hul "The Name"


                                               



thom

welkom en een moi set hoor.

is wel grappig om te zien dat zoon klein ogende(qua groote niet qua geluid) verstreker van de grote speakrs moet aansturen. maar mooi hoor notworthy

Hanske

Nieuwe speakers in de set dus maar even een fotoke. WLM Diva monitor


waarschijnlijk gaat de pm 17 eruit voor een andere (buizen?) amp als de beurs het weer toelaat

Maurice

Hee Hanske, de WLM's zijn het dus toch geworden?
Zijn dit breedbanders? Zie namelijk geen tweeter?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

mahansz

Citaat van: Maurice op november 26, 2007, 20:43:55
Hee Hanske, de WLM's zijn het dus toch geworden?
Zijn dit breedbanders? Zie namelijk geen tweeter?

'k vroeg me net dezelfde vraag af! En waarom gaat de pm17 de deur uit? ben benieuwd!
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

Hanske

is een 2 weg coaxiaal systeem, de tweeter zit in de bas luidspreker.
Dus geen timing verschillen die in het filter gecorrigeerd moeten worden. En dus weinig onderdelen in het filter en daardoor dus een gevoeligheid van 97 db

Hanske

Citaat van: mahansz op november 26, 2007, 21:20:42
'k vroeg me net dezelfde vraag af! En waarom gaat de pm17 de deur uit? ben benieuwd!

deze jongens kunnen veel meer dan de pm 17 mkII kan bieden, ik heb ze met de pm 17 gehoord en daarna met een 11 watt per kanaal buizenversterkertje. Nou dan is de pm een zielig hoopje oud ijzer (had ik ook nooit gedacht maar tis waar) op gebied van detail en diepte/hoogte/breedte afbeelding.

Maar da's voor de toekomst want het speelt nu echt geweldig maar men heeft mij al "verpest" door dat buizenbakkie eraan te hangen ;)

Maurice

Citaat van: Hanske op november 26, 2007, 21:34:24
deze jongens kunnen veel meer dan de pm 17 mkII kan bieden, ik heb ze met de pm 17 gehoord en daarna met een 11 watt per kanaal buizenversterkertje. Nou dan is de pm een zielig hoopje oud ijzer (had ik ook nooit gedacht maar tis waar) op gebied van detail en diepte/hoogte/breedte afbeelding.

Maar da's voor de toekomst want het speelt nu echt geweldig maar men heeft mij al "verpest" door dat buizenbakkie eraan te hangen ;)
Wat was de merk, type en prijs van dat buizenbakje? Moet natuurlijk wel in perspectief staan ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Citaat van: krekel op november 26, 2007, 18:09:38
Hallo iedereen,
HB HB
Ben nieuw op forum en natuurlijk moet ook ik foto`s van mijn set laten zien....apetrots dat ik ben!
Sorry voor de wat donker uitgevallen foto`s. Mijn flits liet me in de steek en kon niet wachten tot morgen..haha

Plasma: Panasonic TH42PV60EH
Versterker: Marantz PM7001KI
DVD speler: Marantz DV6001         
Tuner: Marantz ST6001
Speakers: B&W DM604 S3
Interlinks: Van Den Hul "The Name"

Hee Krekel, leuke set heb je staan!
Zo te zien trouwens ook een prima woning, herenhuis?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Hanske

Citaat van: Maurice op november 26, 2007, 21:40:00
Wat was de merk, type en prijs van dat buizenbakje? Moet natuurlijk wel in perspectief staan ;)

Manley Stingray bij dezelfde impoteur als de WLM's, kost ongeveer 2-3 pm 17's dus niet echt te vergelijken maar ja ik heb de speakers ook gekocht om verder te kunnen upgraden.

krekel

nee joohhh..maar wel zo prettig een tussenwoning.
Trouwens hifi meubel gekocht bij kosnova voor een klein prijsje in vergelijken metmeubels van o.a. spectral.

Paul

#343
 byebye
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)