Foto van jouw set met Marantz?

Gestart door Maurice, oktober 03, 2005, 23:20:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MadVillain

Citaat van: freek op mei 06, 2007, 13:38:23
this niet veel ,
Maar d8 zo de combi SR   en DV   voldoet zeker als basis.
De SR ga ik tzt  nog wel vervangen , maar om nu weer vlak voor de vakantie 1000 euro+
uit te geven krijg ik effe niet voor elkaar (althans is mijn wederhelft het niet zo mee eens)
Of er moet natuurlijk een potje bier of koffie over de sr heengaan.

(zo heb ik een vriend die zijn TV echt een handje geholpen heeft om m rijp te maken voor
het grofvuil . pas dan mocht ie een plama aanschaffen lol)

ben nog aan het twijfelen om eens ook weer tzt een dedicated cd speler erbij te zetten.

Mooie tv  hello. Is dat de Panasonic 37"? Heb hem zelf ook. Ben er toch wel erg tevreden mee voor dat geld  8-)

thom

ik ben ook weer bezig geweest want me maubel storte in nopompom, ziet er niet echt degelijk en mooi  uit maaar heb effe geen geld voor wat anders,



en hier zie je hoe schitterd het staat opgestelt, en maar hopen dat het niet instort

Stadium III

nou thom ik hoop dat het stand houdt
Ik zou het zo niet durven !

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

thom

Citaat van: Stadium III op mei 06, 2007, 20:47:51
nou thom ik hoop dat het stand houdt
Ik zou het zo niet durven !

Stadium III
het staat opzich best wel stabiel

mahansz

is die centerspeaker wel zo handig om op je dvd-speler te zetten? ivm trillingen?  :|
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

thom

ga het morgen weer veranderen is toch iets te link

erwin

jij hebt wel lef  :-D

ik zou het zo niet durven,maar gauw veranderen morgen
marantz sr 5600
marantz dv6600
marantz 250 MKI
advance acoustic mcd 203
iq7,iq3,iq6c,psw2500
interlinks van de gamma

HAL9000

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Vanhal

1 x je moeder die de poetsdoek erover heen haalt en je hebt de hele set op de grond liggen  :evil:

TurboMarco

Thom,
Zet je mooie set dan toch op de grond want zo als je het nu hebt staan is het vragen om moeilijkheden  nopompom

En kijk eens bij Leen Bakker (als die tenminste bij je in de buurt zit) ,daar heb je een degelijk audiomeubel va ?29,-.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

thom

hij staat weer op de grond dus iedereen kan weer met een gerust hard gaan slapen clown1. en hier regent het nu maar als het nog droog is g aik wel effe met een vriend naar leen bakker.

HAL9000

als ik dat vintage marantz of een leuke Pm 14 ofzo.. op zo'n leenbakker ding zet
zakken vast de wieletjes door  :lol:

wel een leuk verhaal.
bij hobohifi Rotterdam pleinweg
moest de PM 14 appart op een klein tafeltjes (actieve subwoofer ). was te diep te zwaar  :-)
anders zakte de planken door  :roll:



Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Bassie

Had hetzelfde probleem met de PM-11. Voor veel meubels is de PM-11 te diep of te zwaar. Had mbv een paar bladen wat meubels geselecteerd maar >90% viel af.
PM-11S1 / SA-11S1 / ST-15S1 / KEF Reference Three-Two

thom


TurboMarco

Citaat van: HAL9000 op mei 07, 2007, 11:01:56
als ik dat vintage marantz of een leuke Pm 14 ofzo.. op zo'n leenbakker ding zet
zakken vast de wieletjes door  :lol:

wel een leuk verhaal.
bij hobohifi Rotterdam pleinweg
moest de PM 14 appart op een klein tafeltjes (actieve subwoofer ). was te diep te zwaar  :-)
anders zakte de planken door  :roll:




Ik heb dus Leen Bakker meubeltjes en de ene rack staat voor ca 70kg aan aparatuur en de kleine rack voor zon 55kg,dus een PM14 is geen enkel probleem :lol:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)