Goedenmiddag allemaal,
zoals jullie zien bij ik nieuw op dit forum, en de reden dat ik erop zit is omdat ik een probleem heb.
Ik heb recent een Marantz SR7001 reciever gekocht, en had in het verleden al de bose akoestimas 10 II gekocht.
Nu krijg ik alles goed ingesteld, en het klinkt allemaal geweldig, alleen heb ik geen subwoofer volume.
Heel simpel uitgelegd heeft de sub geen stroom of wat dan ook, ik sluit mijn boxjes aan op de sub, en ik sluit daarna vanuit de sub de kabels aan op de reciever. De reciever herkent alle speakers (volgends mij ook de sub) maar als ik de auto test doe (met al die piepjes) heb ik bij mijn sub geen piep of wat dan ook. Ik kan ook volumes instellen, bass toevoegen of wat dan ook, maar toch hoor ik niet veel bas.
Het lijkt mij dat met zo een versterker er echt wel een goede bas uit te pompen is, maar mij lukt het tot nu toe toch nog niet. Mijn vraag is dan ook, wat doe ik fout. Ik heb de kabels al een aantal keer aangesloten, en heb die autotest(met microfoon) al een aantal keer gedaan.
Heeft iemand miss een oplossing voor mijn probleem? alvast heel erg bedankt
Owja, hier ff een link naar het boekje van de Bose boxjes, op pagina 14 staat een plaatje met daarop hoe dat alles aangesloten zit!
http://www.bose.co.uk/GB/Images/Acoustimass%2010%20Series%20II%20Speaker%20System_tcm6-4050.pdfGroeten Ferry