Eerste bevindingen zijn super.
Het beeld is beter dan de DV7600 en de PS3. HEt verschil in beel dhangt wel af van het bronmateriaal.
Zo merk ik het grootste verschil met Nirvana Unplugged in New York, dit is een oude opname, en het beeld was zeer lelijk, er zat zowel bij de PS3 en de DV7600 gelijk een soort filter opstaan, zoals ik reeds eerder poste.
Citeer
De DV7600 is beter, niet alleen de kleuren, maar ook bij donkere opnames zit er meer detail in het beeld.
ik heb de indruk dat er soms een soort filter opstaat, ik had dit ook op mijn Philips CRT wanneer ik de DNR te hoog zette.
Wel dit merk ik niet meer op de DV7001, ook de kleuren zijn net dat ietsje beter.
Ook is er een verbetering in het geluid, maar dat moet ik nog eens op het gemak beluisteren en vergelijken met de CD6002 en de DV7600.
Inmiddels ook de versie .09 geïnstalleerd. Ik had reeds een HDMI probleemke bij het afspelen van de Nirvana DVD verloor ik toch een keer of 5 voor een paar seconden het geluid.
Na de firmware upgrade probleem niet meer gehad. LAter op een ander fora zelfde probleem gelezen en daar werd door Marantz Support de firmware .09 voor aangeraden.