Ik heb de DV7600 ook eens vergeleken met mijn PS3 (40gb versie) op mijn Pioneer PDP-436 FDE.
Beide zijn via een Audioquest HDMI-X aangesloten op de Marantz SR8002.
De SR8002 is met een Audioquest HDMI-3 aangesloten op de Pioneer plasma (alle kabels 1meter)
De DV7600 is ook verbonden met een Monster Interlink® Datalink 100 Low-Loss S/PDIF Style Digital Coaxial Cable aan de SR8002. Dit omdat de DV7600 een HDMI 1.0 connecter bezit, en bij bepaalde DTS soundtracks wordt een 5.1 omgezet naar 2.0.
Ik heb 2 DVD's geprobeerd, beide origineel (met copies heb ik zelf nooit problemen gezien of ondervonden, wel hangt het af wat je gebruikt om de DVD te copiëren, DvdShrink haal ik er zo uit, veel blokvorming, zelf ben ik heel tevreden over DVDFab Platinum)
Nirvana Unplugged in New York en Pink Live from Wembley Arena.
1 ding staat als een paal boven water, de DV7600 laat de PS3 ver achter zich op de SR8002 op audio gebied.
Op video gebied merk ik kleinere verschillen, zo vindt de gehele familie de kleuren van de DV7600 mooier dan de PS3.
PS3 zonder upscalen vs DV7600 upscaled to 720p
De DV7600 is beter, niet alleen de kleuren, maar ook bij donkere opnames zit er meer detail in het beeld.
ik heb de indruk dat er soms een soort filter opstaat, ik had dit ook op mijn Philips CRT wanneer ik de DNR te hoog zette.
PS3 zonder upscaled to 1080i vs DV7600 upscaled to 720p en 1080i
Hier viel één iets op bij de DVD van Pink, op de PS3 had ik soms de indruk dat ik naar een BlueRay keek, dit gevoel had ik niet bij de DV7600 nog bij 720p, nog op 1080p.
Ook had ik nu meer detail in de donkere scenes. Maar wie het meeste detail gaf durf ik niet te zeggen, wel dat de PS3 de indruk gaf dat ik een echte HD opname aan het bekijken was.