Citaat van: HiFi gek op juli 12, 2008, 11:11:46
En de mijne heeft al jaren een probleem dat de lade niet open wil als ik de dvd speler aanzet en een dvd wil laden , dan moet ik tegen de lade aan tikken met mijn vingers en dan gaat hij maar heel moeizaam open .
Als de dvd er eenmaal in zit is het probleem daarna verholpen ,dan gaat de lade wel normaal open en dicht , het is dus enkel met het aanzetten van de dvd speler .
Verder heb ik geen negatieve meldingen over deze dvd speler .
Groeten EDWIN B
Als je dit probleem al jaren hebt, waarom zoek je dan geen andere dvd speler?
Volgens mij ben je een aardige perfectionist. Ik zou gek worden van een wispelturig laadje!
Heb trouwens vrijdag de dv6200 gekocht.
Thuis de film Perfume opgezet. Veel donkere pasages, maar kon ze prima volgen.
Ook het geluid lijkt/is breder en gedetailleerder dan ik gewend was van mijn oude Sony DVP NS 355. (low budget)
Vind het altijd moeilijk om geluidsbelevingen te omschrijven maar dit komt het beste in de richting.
Nu nog sparen voor een l;ange scart en dan kan hij mooi op het stapeltje in de kast. Het HK CassetteDeck moet dan maar naar de studeerkamer; het oog wil ook wat!
Ga nog wel een keer een directe test doen met oude en nieuwe speler, want nu kan ik het natuurlijk mooi vergelijken!
De eerste ervaringen zijn in iedergeval heel positief!
Soms wat last met een gebrande dvd, maar die heb ik toch niet veel. Bovendien een goede reden om toch het orgineel te kopen!
Mijn lade gaat trouwens als een tierelier open en dicht!!
Op de doos zit een sticker met "5th anniversary" erop.
Ik neem aan dat hij vanaf het 5de produktie jaar is.
Maar: wanner zijn ze met produceren van deze speler begonnen?
Greetz Roland