Volgens mij valt het allemaal nog wel mee hier, een enkeling vliegt uit bocht en krijgt dan terecht commentaar.
Je moet wel een beetje stevig in de schoenen staan en niet teveel aantrekken wat een ander er van vindt. Ik vind buizenversterkers mooi en in mijn oren klinkt dat goed. Een ander vindt dat niets, ja en?, die hoeft er niet naar te luisteren. Er is nu iemand bezig met 3 subwoofers in zijn kamer, ik verklaar hem voor gek maar daarom is hij niet gek. Hij wil het naar zijn persoonlijke voorkeur voor elkaar hebben.
Een plank voor de kop helpt, niet te dik dat is ook niet goed maar het helpt. Er moet niet persoonlijk aangevallen worden, toch?, doe het dan bij iemand die er tegen kan. Denk wel eerst na wat je schrijft, hoeft niet maar is wel verstandig. Als je wat schrijft over iets nieuws schrijf het dan als een persoonlijke ervaring en niet als een waarheid want dat is het niet.
Van de mensen is 99% niet technisch genoeg onderlegd om ook maar iets zinnigs te zeggen over de techniek die er achter zit. Ik heb er ook geen fluit verstand van, heb wel een mening. Van de mensen heeft wel 100% een eigen mening over het geluid wat ze horen, dat kan ook niet anders want we hebben allemaal onze eigen hoofd met oren eraan.
Over Music-Emotion kunnen we wel een discussie starten, genoeg voor- en tegenstanders hier.