Forum regels

Gestart door Maurice, oktober 03, 2005, 22:58:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sets voor leden

Zichtbaar alleen voor geregistreerde leden.
9 (50%)
Zichtbaar voor iedereen, dus ook alle willekeurige gasten.  
9 (50%)

Totaal aantal stemmen: 18

Stemmen gesloten: juni 09, 2024, 10:44:53

Marvin

Citaat van: NB op juni 03, 2024, 11:18:06Kun je dan voor mij stemmen, want ik blijf 2 witte balken zien.
(En nee die zitten niet in mijn oog :wink: )
Ik stem voor openbaar te zien.

Het is wel een eerlijk systeem, ik kan geen stemmen manipuleren.
Ik hoop dat de technische ondersteuning tijd heeft, ik wilde zelf om deze reden die pol ook niet aanmaken.  :schater:

Misschien was een nieuw topic met een pol handiger...  HLP

Frits Denon

Bij mij nu in beeld en ik heb gestemd. Echter zie ik mijn (enige? of zie je dat niet?) stem niet terug in de balk.
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

Marvin

Citaat van: Frits Denon op juni 03, 2024, 12:51:20Bij mij nu in beeld en ik heb gestemd. Echter zie ik mijn (enige? of zie je dat niet?) stem niet terug in de balk.
Daar heb ik inderdaad voor gekozen, uitslag zichtbaar op het eind.

Maurice

#93
Citaat van: NB op juni 03, 2024, 11:18:06Kun je dan voor mij stemmen, want ik blijf 2 witte balken zien.
(En nee die zitten niet in mijn oog :wink: )
Ik stem voor openbaar te zien.
Dat is heel simpel, om te mogen stemmen moet je eerst een moderator of admin hebben omgekocht!  :angel:  clown1

Maar even serieus: weet je zeker dat je al ingelogd was toen je wilde stemmen? En welke browser gebruik je?
Ik heb zelf safari en duckduckgo gebruikt en ik kan het zien en stemmen. Er zou geen belemmering moeten zijn. Er is ook al 12 keer gestemd.

Ik onthoud mij trouwens van stemming, aangezien ik zelf geen mening in deze heb!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Frits Denon

Citaat van: Maurice op juni 03, 2024, 13:56:22Ik onthoud mij trouwens van stemming, aangezien ik zelf geen mening in deze heb!

Niet stemmen is een verloren stem, Maurice. :wink:
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

NB

Citaat van: Maurice op juni 03, 2024, 13:56:22Dat is heel simpel, om te mogen stemmen moet je eerst een moderator of admin hebben omgekocht!  :angel:  clown1

Maar even serieus: weet je zeker dat je al ingelogd was toen je wilde stemmen? En welke browser gebruik je?
Ik heb zelf safari en duckduckgo gebruikt en ik kan het zien en stemmen. Er zou geen belemmering moeten zijn. Er is ook al 12 keer gestemd.

Ik onthoud mij trouwens van stemming, aangezien ik zelf geen mening in deze heb!

Ik gebruik Opera. En ben daar ingelogd. Als ik een andere browser gebruik moet ik opnieuw inloggen....
Ga het eens met Google Chrome proberen.
Donderdag wel gaan stemmen :angel:
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

NB

Zal wel aan mij liggen, maar opnieuw in gelogd met Chrome zie ik nog steeds 2 witte balkjes, waar ik niks mee kan. nopompom
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

dmeerpa

Citaat van: Maurice op juni 03, 2024, 13:56:22Dat is heel simpel, om te mogen stemmen moet je eerst een moderator of admin hebben omgekocht!  :angel:  clown1

Maar even serieus: weet je zeker dat je al ingelogd was toen je wilde stemmen? En welke browser gebruik je?
Ik heb zelf safari en duckduckgo gebruikt en ik kan het zien en stemmen. Er zou geen belemmering moeten zijn. Er is ook al 12 keer gestemd.

Ik onthoud mij trouwens van stemming, aangezien ik zelf geen mening in deze heb!

Ik bracht net mijn stem uit, dat ging prima. Maar krijg na het stemmen ook 2 witte balkjes te zien.
Ik vermoed dat in die balkjes een stukje ingekleurd zou moeten zijn die de huidige resultaten toont.
Die bijhorende tekst is wel zichtbaar, en de optie waarvoor ik stemde, staat vet.
Ik vermoed dat we geen rechten hebben om de uitslag (al) te zien. Als ik in de achterliggende code neus zie ik dit

<dl class="options">
 <dt class="">Zichtbaar alleen voor geregistreerde leden.</dt>
 <dd class="statsbar generic_bar">
 </dd>
 <dt class=" voted">Zichtbaar voor iedereen, dus ook alle willekeurige gasten. &nbsp;</dt>
 <dd class="statsbar generic_bar voted">
 </dd>
</dl>


ik zie geen code die de uitslag zou moeten tonen. De class voted is enige verschil tss beide balkjes, en is niet meer dan vet gedrukt.

#poll_options dl.options .voted {
    font-weight: 700;
}
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround,
              SVS 4 x Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

dmeerpa

Ik snap eigenlijk niet waarom iemand een probleem zou hebben om foto's te delen, als ze de volledige lijst van video en hifi spullen delen. Als ik zou zetten dat ik een Sonus Faber Suprema heb, wat maakt het dan uit of ik daar al dan niet een foto bij plaats. (Behalve dat ik bewijs dat ik er daadwerkelijk één heb en niet dat ik hier de grote Jan wil uithangen dat ik de mooiste, grootste en dikste heb  :-D
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround,
              SVS 4 x Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

Marvin

Uitslag zichtbaar na afloop.

i2Paq

Citaat van: Marvin op mei 30, 2024, 18:27:29Als we dan toch bezig zijn;
Is het een idee dat het topic 'sets van leden' voor alleen leden zichtbaar is?

Dit is de enige juiste instelling voor dat deel.

Gaat niemand wat aan, enkel leden.

Het zou geheel verborgen moeten zijn en pas zichtbaar, dus ook de Forumnaam, als men inlogt.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Hoewie Loewie

Citaat van: i2Paq op juni 05, 2024, 15:05:34Dit is de enige juiste instelling voor dat deel.

Gaat niemand wat aan, enkel leden.

Het zou geheel verborgen moeten zijn en pas zichtbaar, dus ook de Forumnaam, als men inlogt.
Hoi. Er loopt op dit moment een poll over dit onderwerp. Bovenaan de pagina kun je stemmen. :-)

Receiver 2216 1515 - Tuner 2050 ST-50 - Deck 5010 SD1015 - CD273 CD5400OSE
Setups: PM-KI Pearl Lite-PM6005-CD5005 / PM5004-CD5004-ST6003 / SR5023-CD5003
Veel Superscope: www.superscopeaudio.nl

i2Paq

Citaat van: Hoewie Loewie op juni 05, 2024, 18:17:01Hoi. Er loopt op dit moment een poll over dit onderwerp. Bovenaan de pagina kun je stemmen. :-)

Gestemd, maar ik zie niet wat de stand nu is?
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Marvin


Marvin

Uitslag over 2 uur, geen exit-poll, maar het is spannend.  :-D