SR-14 alleen zacht geluid frontspeakers

Gestart door Kammie, juni 06, 2008, 00:55:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Kammie

Heb net SR-14 gekocht. Probleem is nadat ik speakers heb aangesloten via de tuner alleen zachtjes geluid hoor als ik volume voluit heb. Geef ik een digitaal signaal met dvd dan idem maar als ik speaker aansluit op center speaker doet hij het wel. Maak ik van de SR-14 een eindversterker dus de audio out van pc op SR-14 op pre amp in dan kan ik volume regelen met de pc en gaat het prima.
Heb hem bij vorige eigenaar gehoord en was perfecten hij weet het ook niet. heb geen mute aan of iets dergelijks. Wie kan me helpen of heeft een tip.

Al vast bedankt voor je reactie

Kammie
Marantz sr14, Marantz DV12s2, RC 5000, Infinity Delta 70, Samsung LCD 40mb86

Stadium III

Speakers A en B eventueel aan dat B gekozen is ?
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Kammie

Heb helaas geen a en b voor speakers opzitten en de andere topics gelezen maar de sr 14 is net anders denk ik. Probleem nog niet opgelost. Hoop dat iemand het herkent en me kan helpen.
Marantz sr14, Marantz DV12s2, RC 5000, Infinity Delta 70, Samsung LCD 40mb86

Stadium III

Zet eens een foto erop van hoe alles is aangesloten
Zet ook ff neer hoe je alles hebt in gesteld kwa instellingen in de reciever
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Kammie

Heb alleen luidsprekers aangesloten en fm antenne verder niet. Welke instellingen bedoel je exact. volgens mij ben ik er doorheen gelopen en niks geks gezien. Ken je de sr 14. Welke instellingen wil je precies weten. Ik moet er nog mee om leren gaan eveneens met de afts bediening.

alvast bedankt
Marantz sr14, Marantz DV12s2, RC 5000, Infinity Delta 70, Samsung LCD 40mb86

Maurice

Citaat van: Kammie op juni 07, 2008, 22:04:50
Heb alleen luidsprekers aangesloten en fm antenne verder niet. Welke instellingen bedoel je exact. volgens mij ben ik er doorheen gelopen en niks geks gezien. Ken je de sr 14. Welke instellingen wil je precies weten. Ik moet er nog mee om leren gaan eveneens met de afts bediening.

alvast bedankt
Op welke aansluitingen zitten de luidsprekers? Zit een aanduiding bij (bijv A, B, Main, rear etc).
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Kammie

De luidsprekers zitten op front links en rechts
Marantz sr14, Marantz DV12s2, RC 5000, Infinity Delta 70, Samsung LCD 40mb86

Stadium III

Dit is een foto van de dr 14 mk II

Ik neem aan dat het zeer weinig zal verschillen van jou reciever


Je luidsprekers idd aansluiten op de klemmen en ik neem ook aan dat de verbindingsbruggen er nog inzitten

verder wilik weten hoe de luidsprekers end zijn ingesteld small large off ? enz
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Kammie

Ziet identiek uit. verbindingsbruggen zitten bij mij bij de pre amps in het midden en heb via afstandsbediening bij speaker setup small large none alles geprobeerd.

Ligt het aan de verbindingsbruggen de plek?
Marantz sr14, Marantz DV12s2, RC 5000, Infinity Delta 70, Samsung LCD 40mb86

Maurice

Citaat van: Kammie op juni 08, 2008, 10:33:00
Ziet identiek uit. verbindingsbruggen zitten bij mij bij de pre amps in het midden en heb via afstandsbediening bij speaker setup small large none alles geprobeerd.

Ligt het aan de verbindingsbruggen de plek?
Maak anders even een foto!
De verbindingsbruggen moeten volgens mij ook bij fronts zitten (de meeste linkse 2).
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Kammie

ok ik doedat en kom er mee terug snel.
Marantz sr14, Marantz DV12s2, RC 5000, Infinity Delta 70, Samsung LCD 40mb86

Kammie

Zo nu de foto dan. Wel klein verschil zie ik met boven de MK II. Hoop dat iemand me verder kan helpen. Baal er enorm van. Moet kleinigheid zijn maar wat.
Marantz sr14, Marantz DV12s2, RC 5000, Infinity Delta 70, Samsung LCD 40mb86

Maurice

Citaat van: Kammie op juni 12, 2008, 11:49:52
Zo nu de foto dan. Wel klein verschil zie ik met boven de MK II. Hoop dat iemand me verder kan helpen. Baal er enorm van. Moet kleinigheid zijn maar wat.
Tja, antenne kabel zit goed.
Speakerkabels vind ik wel vreemd aangesloten? Dit zijn geen banaanstekker? Indien wel, dan zit het goed. gebruik je echter blanke draad, dan moet je deze klemmen achter de schroefklemmen.
Het enige wat ik mij dan nog kan bedenken is een probleem in de instellingen. Bijvoorbeeld een surround mode gekozen of ergens gekozen voor main speakers off.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude