Citaat van: Voorn op Gisteren om 13:41:55Even een beetje off topic, maar het is wel mooi dat veel mensen die serieus naar audio luisteren een eigen interpretatie hebben van hoe iets moet klinken, zelf probeer ik het 'live' geluid te creëren en ik ben een beetje met akoestiek en opstelling bezig geweest om het geluid 'in de ruimte' te krijgen en niet uit de speakers zeg maar. En ik lees hier eigenlijk best wel goede dingen over dirac, ik denk dat dirac voor stereo beter is als audessey, maar dan blijf ik toch weer vallen over het hoge prijskaartje, maar ik denk wel dat het geluid naar een hoger plan gebracht kan worden met dirac.
Leuk dat je ook opzoek bent naar verbetering van het geluid van je audioapparatuur.
Met wat geschuif van meubels en misschien gordijnen/vloerkleed bereik je ook al veel.
Ik wil niet ieder zijn mening veranderen, iedereen is vrij om te denken wat hij/zij wil.
Er zijn ook audio puristen die geen verandering in het digital domein willen , omdat het dan niet meer origineel is. Ieder zo zijn mening.