Citaat van: Mcorp op Vandaag om 09:16:19zou zeggen kom een keer langs om te luisteren.
Dan luister ik dus naar jouw speakers in eveneens jouw akoestiek. Onder het genot van bak nummer 3 wilde ik nu eens het naadje van de kous weten over deze A75 clone en het originele ontwerp.
Eerst het filmpje van de "reviewer" bekeken om te horen wat hij te melden had en dat bracht meer duidelijkheid.
Voor het bedrag van rond de 1000?? Heb je denk ik een leuke eindversterkergekocht.
Ik zag het reeds en de man in het filmpje bevestigde mijn gedachte. Deze bestaat dus uit 2 eindversterkes per kanaal wat wil zeggen dat deze dus in bridge mode gezet kan worden teneinde meer power te verkrijgen. In die stand wordt dat ding dus niet aan aan een geladen 4 of 8 Ohms dummyload gehangen omdat dan de versterker in rook opgaat. De specs vergeleken met de A 75 en tevens de opbouw van de driverboards. Deze verschillen duidelijk van elkaar . Tevens zijn de outputs van de Accuphase van Fairchild en in de andere zijn het de IRFP9240 . p channel mosfets dus. Onderkant van het driverboard zullen de N Channels zitten. Een push pull ontwerp dus. Tevens zijn de specs identiek? @8 60 wpc. @ 4 120 en zou stabiel zijn tot een impedantie van 1 Ohm.
Pro's van deze clone in mijn optiek zijn de prijs,afwerking.
Cons zijn brugschakeling mogelijk. Ik houd daar persoonlijk niet van. Foutieve belettering. Pean power level? En bij de 2e van rechts switch scheef op het paneel gedrukt. Geen idee of dat exemplarisch was?
Verder zag ik dat de rechter led balk tijdens het schakelen van de powerlevel wegviel.
Verder degelijk gemaakt met goed verkrijgbare onderdelen alhoewel ik mijn twijfels heb van de chips die de relais zouden vervangen?
Dit is wat ik er tot nu toe over heb kunnen vinden en zien. Ook over de A75 dus welke niet meer in productie is volgens het www.
Al met al een leuke aankoop in vergelijk met de vele malen duurdere A75.
Zwaar en degelijk chassis en zo te zien relatief makkelijk te servicen.