Citaat van: mountainbiker op Gisteren om 13:53:062 jaar geleden dure fietshandschoenen gekocht bij een online fietsenzaak. Toen ik het uit de verpakking haalde zag ik al direct dat het rotzooi was. Terug gestuurd en geld terug. Een paar maand geleden 2 paar winterfietshandschoenen gekocht bij de Action.Een paar keer gebruikt en gewassen en nog steeds goed. Nog maar 2 paar bijgekocht. In totaal 20 euro kwijt voor 4 paar. Zo kan het dus ook.
Hier zit het grote verschil met Ali/Temu. Action verkoopt producten die voldoen aan de Europese wetgeving en waarop de nodige controles worden gedaan. Vermoedelijk gaat het hier om het merk Walfort, en de houder van dit EU handelsmerk is Action Nederland.
Alleen gaat het hier niet om merknamen waar je alleen al de naam betaald.
Niet alles uit China is rotzooi....
Echter ik merk ook meer dan me lief is dat er online-zaken zoals via bol?.com, Amazon, ... die ook de ALI rommel verkopen maar dan 10 keer zo duur.
dat een fietsenzaak dure fietshandschoenen verkoopt die op het zicht rotzooi zijn is wel straf, want daarmee scoort de fietsenzaak vooral geen goeie punten en dat voor een marginale winst (of hij zou ook bewust rommel moeten inkopen met het doel ze aan een veelvoud te verkopen om snel winst te maken).