Marantz wordt overgenomen door Harman (a Samsung company)

Gestart door Jokke, mei 07, 2025, 04:21:07

Vorige topic - Volgende topic

Voorn en 4 gasten bekijken dit topic.

Mcorp

de kunst is het zoeken naar goede spullen op Ali, ik heb er een carbon frame van Cipollini gekocht voor 500 euro en naast een echte vergeleken en ze waren exact het zelfde.........en ik heb hem nog steeds overal mee gefietst de bergen in Italiy, Frankrijk en een Nederlandse gekochte fiets (argon 18) ging kapot toen ik de ronde van Vlaanderen fietste.

de kunst is goed te zoeken ik haal veel van Ali en nog nooit echte problemen gehad.
Laten we maar zeggen dat goedkoop duurkoop is..........tenzij het goed klinkt.

Proud owner of Chinees stuff............and love it.

dmeerpa

Citaat van: mountainbiker op Gisteren om 13:53:062 jaar geleden dure fietshandschoenen gekocht bij een online fietsenzaak. Toen ik het uit de verpakking haalde zag ik al direct dat het rotzooi was. Terug gestuurd en geld terug. Een paar maand geleden 2 paar winterfietshandschoenen gekocht bij de Action.Een paar keer gebruikt en gewassen en nog steeds goed. Nog maar 2 paar bijgekocht. In totaal 20 euro kwijt voor 4 paar. Zo kan het dus ook.

Hier zit het grote verschil met Ali/Temu. Action verkoopt producten die voldoen aan de Europese wetgeving en waarop de nodige controles worden gedaan. Vermoedelijk gaat het hier om het merk Walfort, en de houder van dit EU handelsmerk is Action Nederland.
Alleen gaat het hier niet om merknamen waar je alleen al de naam betaald.
Niet alles uit China is rotzooi....

Echter ik merk ook meer dan me lief is dat er online-zaken zoals via bol?.com, Amazon, ... die ook de ALI rommel verkopen maar dan 10 keer zo duur.

dat een fietsenzaak dure fietshandschoenen verkoopt die op het zicht rotzooi zijn is wel straf, want daarmee scoort de fietsenzaak vooral geen goeie punten en dat voor een marginale winst (of hij zou ook bewust rommel moeten inkopen met het doel ze aan een veelvoud te verkopen om snel winst te maken).
Marantz C40, Marantz SACD 30n, Rotel RB-991
Ugoos AM6B, QNAP TS-877
83" LG G4 OLED 4K
Zone 1 : 7.1.4 Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, Opus Tri-Surround,  SVS Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : HEOS AMP HS2, Boston Acoustic A25
Zone 3 : Denon Home 150

TurboMarco

CiteerHier zit het grote verschil met Ali/Temu. Action verkoopt producten die voldoen aan de Europese wetgeving en waarop de nodige controles worden gedaan
Het grote verschil is dat er duizenden ambtenaren aan het werk zijn om ergens een EU goedkeuring sticker erop geplakt te krijgen, en uiteraard dient er een flink aandeel naar de belasting te gaan.

Trouwens je kan je ook ophangen aan een EU goedgekeurde luidsprekersnoer hoor, tis niet dat deze dan ineens veilig is.
Die EU veiligheidsregels stellen echt helemaal niets voor getuige het vuurwerk wat ieder jaar afgestoken word, waar is de EU dan? 
HT: Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Panasonic DP-UB9004 , Speakerland Vector 0, Def Tech CS9040, SM55, D7, Behringer A800, REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Sumiko S9

LG77C4

Stereo: Cambridge audio 340A se, Def Tech D9, Onkyo BD SP809

SB_Marantz

Citaat van: Mcorp op Gisteren om 14:52:00de kunst is het zoeken naar goede spullen op Ali, ik heb er een carbon frame van Cipollini gekocht voor 500 euro en naast een echte vergeleken en ze waren exact het zelfde.........en ik heb hem nog steeds overal mee gefietst de bergen in Italiy, Frankrijk en een Nederlandse gekochte fiets (argon 18) ging kapot toen ik de ronde van Vlaanderen fietste.

de kunst is goed te zoeken ik haal veel van Ali en nog nooit echte problemen gehad.

Ik koop alleen ledlampjes van Ali B.
Moet eerlijk zeggen dat die eindbak van jou er leuk uitziet.
Intern ook.
Verder kan ik er niets concreets over zeggen.
Wat dat betreft heb ik echt niets nodig.
Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM