Proficiat zien er mooi uit.
Ja dat blauw vind ik ook wel mooi en eens iets anders...alleen matched zoiets niet in elke woonkamer. Ook betekend het in de toekomst wanneer je de woonkamer een nieuw laagje verf geeft, dat je rekening moet houden met de blauwe speakers.
Ik hou van warme en relaxerende kleuren, dus hier zijn de muren een soort antraciet met ruin paarse schijn afhankelijk van het kleur licht. Dat blauw zou hier vloeken. Maar iemand die van bv witte muren houdt is dat een heel mooie match.
Citaat van: CBdicX op november 22, 2024, 19:37:37Ik hoop alleen dat mijn Cinema 70S de kar fatsoenlijk kan trekken.
Ik vermoed van wel gezien de C70 ontworpen is voor 7 kanaal gebruik, ik doe er maar 3.
Denk dat ik ook "bi-amp" ( ) ga proberen, hoog wordt dan aangesloten op links/rechts, laag gaat dan naar Surround back links/rechts.
Ik ben bijna zo goed als zeker dat een extra eindbak voor de fronts een hoorbaar verschil zal geven.
In een ver verleden vond ik mijn Wharfedale Opus 2 fronts dynamiek missen op mijn Marantz SR8002, en ik heb toen een iets oudere maar zeer goedkope krachtige eindbak aangekocht, ik meen voor 250€. De nieuwe generaties hadden er minder last van en hing het in stijgende lijn via de SR7005 nadien de SR7008 en uiteindelijk de Cinema 40 waar ik me meen te herinneren geen verschil meer te horen.
Mijn nieuwe Wharfedale's de Elysian 4 heb ik nooit op de Cinema 40 aangesloten de 4ohm schrikte me wat af, ik heb deze van de eerste dag aangesloten op die oude eindbak die ik ooit kocht. vandaag heb ik trouwens een 7.1.4 die sowieso om een extra versterker vraagt.
De c70 heeft heel wat minder vermogen dan de receivers die ik vermeld heb, dus vrees ik dat het zonde is zulke speakers te hebben staan en ze dan aan te sturen met een c70.
Ik zou zeggen kijk eens of je niet eens een extra eindversterker kan lenen om te horen welk verschil het geeft in uw set-up. Zou ook zonde zijn deze beauties terug te sturen omdat ze je teleurstellen, en dat de reden de C70 zou zijn die vermogen mist.
En ik weet het onlangs was er een topic waarover het ging over vermogens, en dat we uiteindelijk maar een paar Watt gebruiken. En dat ontken ik ook niet, maar er speelt blijkbaar toch veel meer mee dan het verbruikte wattage dat we aflezen is mijn ervaring.