Hi,
Eerst even voorstellen: ik ben Freek en mijn leven lang hifi en muziek gek. Muzikant en Dolby Atmos engineer. Te veel spullen in de studio
Mijn vraag: kan ik bij de SR8012 bijvoorbeeld sat/cbl hernoemen naar Studio en dan 7.1 analoge weergave gebruiken? Ik heb het nu wel zo gedaan maar krijg geen geluid.
Uiteraard zijn alle kabels et cetera goed aangesloten, ik heb een studio dus dat is het probleem niet.
Ik heb normaliter geen probleem met het aansluiten van 7.1 analoog bij andere Marantz/ Yamaha versterkers en het toewijzen van bijv Aux ingang voor de output van mijn audiointerface.
Weergave van een sony bd, oppo bd via hdmi en een sony cd-speler via analoog geen punt maar analoog 7.1 in lijkt niets te doen.
De handleiding biedt geen uitkomst.
Beetje maf als je zelf Dolby Atmos mixen maakt dat je het niet kan horen
Anyway, weet iemand of er bepaalde "ingangen van apparaten" (cd, bd, aux2)wel of niet gekoppeld kunnen worden aan 7.1 analoog in?
Bij toewijzing van audio inputs kan je namelijk wel hdmi, coax, s/pdif en analoog front, 1,2,3 kiezen maar geen 7.1.
Vreemd maar waar. Ik zoek verder en kon niet op dit forum een vergelijkbare vraag vinden. Al vast bedankt voor je reactie 🤠