Citaat van: RHK op mei 22, 2024, 19:38:48Je hebt een prachtige receiver met veel mogelijkheden, moet toch kunnen zoals jij het wil.
Uiteindelijk doet ze wel wat ik wel, zoals je het zelf zegt, door gebruik te maken va de presets.
Al gebruik ik die ook voor de amp configuratie.
Speaker preset 1 is een 7.1.4 waar de fronts pre-amp zijn).
Speaker preset 1 is een 7.1.2 waar de fronts pre-amp zijn) + Zone 2 (keuken).
Al spookte het gisteren in mijn hoofd om misschien toch eens te polsen wat een inruil voor een Cinema 30 me zou kosten.
Dan is een 7.1.4 waar de fronts pre-amp zijn) + Zone 2 mogelijk zonder dat ik presets moet wijzigen om in de 2de zone muziek te hebben.
Of zelfs een 2de preset met nog een 3de zone (bureau) maar niet als pre-amp.
Door dit even op te zoeken voor de Cinema 30, heb ik nu ook ontdekt waarom de bluetooth zo slecht werkt in combi met mijn Marantz gear. Die antennes zijn niet enkel WiFi antennes maar ook Bluetooth, en met ik alles via kabel aansloot heb ik de antennes niet gemonteerd...
Echter de C30 is bijna 5cm dieper als de C40. En ze aan de achterkant uit de kast laten komen, zou betekenen dat de kast nog verder van de muur moet, wat me niet direct gewenst is.
Misschien moet ik me gewoon een andere oplossing zoeken voor de keuken. Zoals een Denon Soundbar of Speaker.
Ik gebruik hier toch heel vaak Heos.