Citaat van: Nicowico op november 11, 2006, 11:18:44
Die ziet er mooi uit die CD-12. Daar steekt mijn CD11LE wat schril bij af, al hoe wel dat ook niet de minste is.
Die CD11LE heb ik trouwens gekocht na een tip van Marco en daar ben ik hem nog steeds dankbaar voor.
Nix mis mee,met zo'n CD-11-LE, is een hele mooie machine, eerst kwam Marantz met de CD-11, daar werd na de introductie van de CD-12 veel van verwacht, het was een 1-bitter, maar werd in de recenties afgemaakt, hij viel enorm tegen. Later kwam daar de "LE" die was veel en veel beter, maar toen was de schade door de media al aangericht, en zijn de verkopen altijd achter gebleven op de verwachtingen.
(indien je met wat anders wil gaan spelen, niet wegdoen deze speler, want er zit een heel goed loopwerk in, koop er dan een goede DAC bij!)
Genesis
P.s.: Weet je hoe ze aan de "LE" versie zijn gekomen?! Een vriend van mij heeft tegen Marantz gezegt, geef de "Speler" maar eens mee aan mij, want het potentieel is wel goed maar komt er nu niet uit, na daarmee aan de slag te zijn geweest heeft hij die gemodificeerde CD-11 laten horen en heeft vervolgens weinig respons meer gehad van Marantz. Later toen de LE versie kwam zag hij toen hij de speler een keer open maakte dat feitelijk zijn "mods"1 op 1 waren overgenomen en toegepast, was niet zo netjes van marantz. Hij zei tegen mij: "hadden ze me het nou gewoon gevraagt of ze de modificatie hadden mogen toepassen, ik had er nix voor hoeven hebben" maar dit is teleurstellend, zo'n reactie!