Citaat van: Willem-A op april 23, 2008, 20:33:57
O ja, dat is waar... Dan kost ie nog maar 6000 Euro. Geen geld voor een cd-speler.
Ik hou het nog maar even bij mijn cd 17 en cd 17 KI. Ik ben snel tevreden.
Leuk dat je de CD17Ki hebt .
Dit was mijn eerste serieuze cd speler , deze heb ik geloof ik 4 jaar gehad en was er erg tevreden over .
Daarna werd deze vervangen door de SA17-S1 .
Die werd na 2 jaar vervangen door de SA11-S1 .
En die werd na 3 jaar weer vervangen door mijn huidige SA7-S1 .
Deze cd spelers heb ik allen van genoten en de reden dat ik ze weer weg deed was niet omdat ze niet goed genoeg waren , maar omdat ik steeds een stap hoger wil .
De SA7-S1 behoord tot de huidige wereldtop , een vervanger is nu geen optie meer omdat dat dan voor mij niet meer te betalen zou zijn , je bent dan al gauw het dubbele aan geld kwijd voor een iets betere geluidskwaliteit .
Met mijn versterker en luidsprekers heb ik hetzelfde gedaan , totdat vervangen ook geen optie meer was omdat het dan voor mij niet meer te betalen is voor een iets beter geluid .
Hoe duurder de apparaten worden des te kleiner worden de verschillen , met de goedkopere apparaten kun je wel behoorlijke verschillen krijgen .
Ik bedoel niet dat goedkopere apparaten slecht zouden zijn , integendeel zelfs , als het uitstekend met elkaar matcht is er niets mis mee , maar het kan altijd beter .
Muziek beluisteren is mijn grote passie heb je inmiddels wel begrepen , vandaar deze uitleg .
De installatie staat optimaal opgesteld in de woonkamer en alles is ingericht met maar één doel , muziek zo goed mogelijk weergeven m.b.t. de woonkamer .
De inrichting is eigenlijk erg onpraktisch maar omdat ik vrijgezel ben is dit geen enkel probleem .
Met een gezin zou ik dit nooit kunnen doen , de boxen en 3 zits bank staan bijv midden in het looppad maar hebben wel de ideale opstelling en daar is het mij om te doen .
Als ik ooit de hoofdprijs in een loterij zou winnen dan wist ik het wel qua installatie , begrijp je .
Groeten Edwin B