Support gevraagd aan jullie , Via MP een Marantz TT42 platenspeler gekocht en aangesloten op mijn Marantz PM80 MK2 Amplifier echter draait de platenspeler maar geen geluid hoorbaar.
Heb de Amplifier op Phone gezet en op Source, stekkers van de platenspeler rood links en wit rechts gestoken aan de achterzijde van de Amplifier (Phone ingang), aarde draad vastgezet en ook al eens het knopje aan de achterzijde selector MC /MMC aan en uit gezet maar nog steeds total geen geluid uit de speakers. (Alsof ze volledig uitstaan)
De speakers zijn Jamo Concert 2 waar prima geluid uit komt in combi met de Marantz cd speler en de Marantz Amplifier dus daar zal het niet aan liggen
Speakers zijn aangesloten op system 1 Amplifier dus die knop aan de voorzijde van de Amplifier is ook ingedrukt.
Hier stopt mijn kennis om de platenspeler draaiende te krijgen met geluid. Hoop op jullie kennis of wellicht weten jullie iemand in Amsterdam waar ik het beste een afspraak kan maken om te laten onderzoeken wat er mis mee is tegen een bedrag dat in verhouding staat van mijn aankoopbedrag van Euro 90.- voor de platenspeler.
Alvast bedankt voor de moeite en jullie inzichten.