Prijsvraagbaak

Gestart door Maurice, maart 23, 2008, 22:39:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dex

Citaat van: f.luisteraar op mei 11, 2011, 23:28:55
Nee hoor, maar ik heb daar alleen de dingen staan die ik gebruik. De CD-94MKll gaat nooit weg.
Vandaar, dan is dat ook weer duidelijk!  :wink:

(On-topic) Ik heb OomDagobert het advies gegeven om zijn spullen op de Duitse eBay te zetten omdat daar de kans het grootste is dat je een liefhebber tegenkomt.
Ben zeer benieuwd hoe dit af gaat lopen...... :yes:

Mexicaanse Hond

Ja, daar kan hij er denk ik het meest voor krijgen en je heet Oom Dagobert of niet... :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

joep

Citaat van: f.luisteraar op mei 11, 2011, 23:28:55
Nee hoor, maar ik heb daar alleen de dingen staan die ik gebruik. De CD-94MKll gaat nooit weg.

Ooit komt er toch dat moment dat je er blij om bent dat je het nooit hebt weggedaan. Heb zelf ooit alle huizen willen terugkopen waar ik ooit woonde. Is me helaas ook niet gelukt. Maar vroeger had ik de centjes van het oude huis natuurlijk wel nodig om het nieuwe te betalen. Je was jong en je wilde wat.

Mexicaanse Hond

Ik zit erover te denken een tweede stereoset op zolder te zetten. Ik heb alleen nog een PM-94 nodig. Misschien eens vragen of Oom Dagobert 'm ook los wil verkopen...
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Dex

Er staan nu twee CD94's op eBay.de: hier de eerste en hier de tweede.
Wat opvalt is dat er verschillen in de hoogte van de biedingen zitten.
Mogelijk omdat de tweede op de hoek van het zijpaneel is beschadigd en de eerste dat niet heeft.
Wat ik wel weet is dat duidelijke foto's een hogere verkoopprijs opleveren dan snel genomen kiekjes met een mobiele telefoon.

Harry, ik denk dat je wel kans maakt om de PM94 los te kopen, want mocht Oom Dagobert op eBay willen gaan verkopen dan zal hij dat ook separaat gaan doen.
Als set gaat dat namelijk altijd minder opleveren.  :yes:

Mexicaanse Hond

#140
Hij reageert in ieder geval niet op mijn e-mail en pm. Vind ik wel jammer.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: Dex op mei 12, 2011, 08:46:03
Er staan nu twee CD94's op eBay.de: hier de eerste en hier de tweede.
Wat opvalt is dat er verschillen in de hoogte van de biedingen zitten.
Mogelijk omdat de tweede op de hoek van het zijpaneel is beschadigd en de eerste dat niet heeft.
Wat ik wel weet is dat duidelijke foto's een hogere verkoopprijs opleveren dan snel genomen kiekjes met een mobiele telefoon.

Harry, ik denk dat je wel kans maakt om de PM94 los te kopen, want mocht Oom Dagobert op eBay willen gaan verkopen dan zal hij dat ook separaat gaan doen.
Als set gaat dat namelijk altijd minder opleveren.  :yes:

de hoogte van biedingen komt ook vaak doordat de verkoper nicht nach Ausland versand

heb ooit mijn Philips CD850 verkocht aan iemand in Hong Kong, eerst alleen verkoop in NL niemand bood terwijl hij maar op 50 euro stond toen wereldwijd met uitzondering van bepaalde landen en wereld delen en hoppa 360 euro
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Dex

Zou kunnen, maar ik weet uit ervaring dat ze uiteindelijk altijd wel verzenden zolang jij de kosten draagt.
Alleen voor luidsprekers gaat dat niet op want die zijn gewoon niet te verzenden.  clown1

JohnWx

Citaat van: Dex op mei 12, 2011, 09:12:19
Zou kunnen, maar ik weet uit ervaring dat ze uiteindelijk altijd wel verzenden zolang jij de kosten draagt.
Alleen voor luidsprekers gaat dat niet op want die zijn gewoon niet te verzenden.  clown1

dat is niet waar want veel mensen verzenden niet naar bepaalde landen want daar stopt de track en trace bij de grens en die zeggen doodleuk ik heb niks ontvangen claimen bij paypal die zien dat het stopt bij de grens en het probleem ligt bij de verkoper


en je spullen kwijt en geen geld
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Dex

Citaat van: jwx op mei 12, 2011, 09:27:45
dat is niet waar want veel mensen verzenden niet naar bepaalde landen want daar stopt de track en trace bij de grens en die zeggen doodleuk ik heb niks ontvangen claimen bij paypal die zien dat het stopt bij de grens en het probleem ligt bij de verkoper


en je spullen kwijt en geen geld
Klopt wat je zegt, maar ik had het dan ook over mijn ervaringen met Duitsers (en Engelsen en Fransen) die niet naar Nederland willen verzenden.  :roll:
Ik heb overigens zelf onlangs een setje LS kabels naar Japan verzonden zonder problemen en met trackerservice.
Was ook even spannend omdat de betaling wel binnenkwam bij Paypal, maar werd geblokkeerd tot het pakketje daar was aangekomen.
Daarna had ik binnen een paar uur de beschikking over het geld.
Dus ze doen er op voorhand wel iets aan om de door jou geschetste problemen te voorkomen. 

JohnWx

Citaat van: Dex op mei 12, 2011, 09:34:33
Klopt wat je zegt, maar ik had het dan ook over mijn ervaringen met Duitsers (en Engelsen en Fransen) die niet naar Nederland willen verzenden.  :roll:
Ik heb overigens zelf onlangs een setje LS kabels naar Japan verzonden zonder problemen en met trackerservice.
Was ook even spannend omdat de betaling wel binnenkwam bij Paypal, maar werd geblokkeerd tot het pakketje daar was aangekomen.
Daarna had ik binnen een paar uur de beschikking over het geld.
Dus ze doen er op voorhand wel iets aan om de door jou geschetste problemen te voorkomen.

ja en het zijn ook nog veel landen hier niet ver vandaan Italie Portugal Griekenland hoezo EU en fatsoenlijk

nee je hebt gelijk de liefhebbers zitten vaak aan de andere kant van de wereld en vaak zie je ook bij hun verkoop en aankoop historie en feedback met wie je te maken heb
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

oomdagobert

Citaat van: f.luisteraar op mei 12, 2011, 08:54:29
Hij reageert in ieder geval niet op mijn e-mail en pm. Vind ik wel jammer.

Check je mail ;-) Ik was vandaag ff in mn geldpakhuis zwemmen.

Mexicaanse Hond

Citaat van: oomdagobert op mei 12, 2011, 16:19:52
Check je mail ;-) Ik was vandaag ff in mn geldpakhuis zwemmen.
Meel getsjekt, maar niets van je ontvangen.  :wink:
Wel een PM nu.  :-)
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Jeroen

Citaat van: Jeroen op mei 11, 2011, 13:23:39
Weet iemand wat een SR7001 op kan brengen ik wil een receiver met DTS master audio en dolby treu HD.

Gr. Jeroen

Niemand een idee?
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

WimPeu

Ben bang dat je er niet veel voor terug krijgt. Misschien 250,- 300,- Euro. Bij de buren staan bv een mooie Yamaha RX-V1900 te koop met alle toeters en bellen voor maar €450,-
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES