Citaat van: marvin op mei 25, 2023, 12:24:34Voor m'n Denon staat er ook eentje klaar.
Heb dit even gecontroleerd, ik heb deze versie reeds lopen, hoefde dus niet te updaten.
Zou dus Dirac kunnen gaan doen (er zitten in deze update ook Dirac aanpassingen) maar weet het nog niet, op zich ben ik tevreden met XT32.
Ik heb nog een lichte subwoofer wens, maar ook met dat weet ik het nog niet.
Wel krijg ik vandaag nieuwe Hoogte speakers binnen, die gaan de huidige op leeftijd Magnat Needle Sats vervangen.
(met het driver probleem in het achterhoofd van de Magnat Vintage speakers, zelfde leeftijd)
Gewoon plat tegen de muur, dus niet onder een hoek naar beneden, wel vlak onder het plafond.
Verwacht dat de tweeters genoeg zullen reflecteren via het plafond dat rechthangen geen probleem zal zijn.
Is ook wel een commercieel dingetje, die hoogte speakers onder een hoek naar beneden, ik ga het beleven
De goedkoopste die ik ooit heb gekocht, set van
4 speakers voor 198,00 euro, de Hava Flat panel 40W.
Impedantie 4 ohm - geluidsdruk tot 86 dB - frequentiebereik 75 Hz - 20 kHz
Afmetingen: 272 x 184 x
37 mm, gewicht 920 g
Grofweg de maat van de Kef T101, net zo dun, iets breder maar weer minder hoog.
De Kef kost per 4 rond de 800,00 euro......
Ga ze eerst eens zo los testen of het een beetje klinkt, hoeft natuurlijk niet "High End" te zijn voor Hoog of Surround, maar een beetje acceptabel is wel wenselijk.
Mijn nieuwe Magnat Symbol Pro 110 (ook maar 100,00 euro voor een set), in de plaats van de vergaane Vintage, zijn wel prima.
Ik verwacht er dus niets van, als het niet goed is gaat het retour naar Amazon, maar wie weet, verrassen de Chinezen mij
.