PM66SE KI of Rotel RA-01

Gestart door triptolemos, maart 14, 2008, 11:32:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

triptolemos

Hallo allen,

Ik ben nieuw op het gebied van audio en ben gestart met een zoektocht naar een fatsoenlijke gebruikte versterker. Nu ben ik momenteel in de gelegeheid om voor rond de €150,- een Rotel Ra-01 of Marantz PM66SE KI te kopen. Is zo'n PM66 nog de moeite of wordt dat een onderhouds-drama?

TurboMarco

Hoi,

Met het onderhoud drama zal het wel los lopen denk ik,klank lijkt mij veel meer een doorslaggevende factor :yes:
Belangrijk is dan ook de voor jou juiste match met je luidsprekers,vooraf beluisteren is dan ook een pre (op je eigen luidsprekers welteverstaan)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Maurice

Welkom trouwens!

Wat voor luidsprekers heb je trouwens? En wat voor versterker heb je nu?
Wat bevalt je nu en wat bevalt je niet? Dat helpt ons om jou beter te helpen ;)

Het zijn beide mooie versterkers, alleen verschillend van klank. Denk qua onderhoud dat ze niet voor elkaar onderdoen.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

JohnWx

#3
Weet wel dat de 66 KI een reparatie heeft gehad als hij uit Hoorn komt
Maar is wel een mooie versterker
De rotel heeft wat minder mogelijkheden maar wel nieuwer maar weer geen AB
Voor 150 euro is er veel te koop op MP en forums
In Leiden staat een mooie Rotel RA 935 bx echt een toppertje voor dat geld 100 euro
En voor 150 euro een hele mooie SONY TAF 555es
Wat je ook kan doen is op MP kijken bij de stereosets en vragen of ze de versterker los willen verkopen ,iemand heeft daar in een set een PM 62 in staan
Je moet ook niet teveel gaan zoeken word je helemaal gek van en twijfel
En er staat een mooie Reciever SONY ES strGX 80 es een beest incl.ab en b & W dm2 voor 200 euro


succes met beslissen


John
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject