Citaat van: KI-Pearl op juni 30, 2022, 08:50:24
Dat is een perfecte oplossing.
Hier in Nederland zijn sommige audio dealers die de luidsprekers per stuk prijzen op internet, dan vind ik ook dat je als audio dealer zo reëel moet zijn om deze ook per stuk te leveren.
Ben ik volkomen mee eens, dat speakers prijzen per stuk als ze alleen per 2 worden verkocht, zou aangepakt moeten worden.
Mijn eerste poging was bij Wifi Media, die heeft ze ook per stuk staan, ik liep de hele betaal procedure door, tot en met het betalen, dus ik dacht geslaagd.
Maar neen, ik kreeg na betaling een mailtje dat ze alleen per 2 gingen, kreeg wel meteen dezelfde dag het geld retour.
Ook wel weer vreemd, bij Kef US waar ze 1 losse LS50 Meta ook daadwerkelijk als Center verkopen met de naam LS50
C Meta, kost deze omgerekend +/-
860,00 euro ($900,00).
https://us.kef.com/ls50-metac-center-channel.htmlBij onze Duitse vrienden betaal ik
585,00 euro, een streepje minder dan de site prijs van 587,00, je kunt nog Paypal korting krijgen en dan betaal je dus 585,00 inclusief verzending
Ben wel benieuwd hoe het verpakt is, in een neutrale doos, of Kef doos, en hoe het met de manual ect zit.
Ik laat dat nog wel weten.