Dag,
Ik heb sinds kort m'n SR7200 vervangen door een SR5015dab en erg tevreden maar toch nog niet alle instellingen naar mijn zin kunnen krijgen (in tegenstelling tot wat ik hier ergens eerder beweerde...
).
opstelling vwb HET probleem:
-ziggo next media box
-marantz sr5015
-philips OLED tv
Ik wil het signaal via hdmi pass-through laten lopen, dus zowel de TV als de receiver is met HDMI via de mediabox aangesloten. Dat werkt op zich allemaal prima: als de receiver in stand-by staat gaan de signalen mooi door als ik TV kijk (ik hoef niet alles via de home cinema speakers) en als die receiver aan staat gaat het geluid automatisch naar de receiver en de speakers. Prima dus...
Alleen lukt het maar niet (meer) de instelling zo te krijgen dat de bediening werkt zoals ik het wil. Als ik de receiver uit zet gaat de tv steeds aan. Dat wil ik niet, die wil ik apart bedienen en alleen als ik dat wil.
Het lukt me niet meer dit goed te krijgen. Ik heb al allerlei aanpassingen geprobeerd, soms lijkt dat even te werken maar nooit lang. Bijgaand de instelling zoals ik het nu heb: wat staat er niet goed??