Hoi. Ik heb de (Engelse) gebruiksaanwijzing even gedownload. In het hoofdstuk (Connecting a USB memory device to the USB port) is al een soort disclaimer te vinden, die zegt dat Marantz niet garandeert dat alle USB memory devices werken. Ik ga er even vanuit, dat je de USB-stick rechtstreeks in de USB-ingang aan de voorkant van de speler hebt geplugd.
In het hoofdstuk (Playing a USB memory device) staat dat de Marantz enkel USB-sticks kan lezen die in FAT16 of FAT32 zijn geformatteerd. Zo ik lees, heb je FAT32 al geprobeerd dus je zou FAT16 nog eens kunnen proberen. Ondersteunde bitrate voor mp3-bestanden is 32 tot maximaal 320 kbps.
Onder punt 4 van dit hoofdstuk lees ik iets over het aanmaken van een playlist. Ik lees daar niet, dat een willekeurige track gestart kan worden en het apparaat dan automatisch de volgende track speelt. Zou daar misschien de fout zitten?
Tot slot de al eerder genoemde waarschuwing, dat files met copy protect niet afgespeeld kunnen worden. Ik heb even gezocht op het internet hoe je dat kunt zien. Met Windows Media Player in Windows 10 (en misschien ook andere Windows versies) kun je kijken of een bestand copy protected is. Zie hier hoe:
https://www.technipages.com/windows-how-to-check-if-a-video-or-music-file-is-drm-protected