Heb nu sinds een week een SVS 3000 MICRO ipv de PB3000 !!
(de PB3000 was wel aan de grote kant in de huiskamer)
Ik had de Micro voor een andere kamer gekocht maar kon het niet laten om deze ook in de huiskamer te testen, met het resultaat dat de PB3000 het veld moest ruimen.
Je zou zeggen dat gaat laag "kosten" maar het tegendeel is waar
Het is werkelijk een ongelofelijke truc die SVS uitgehaald heeft met dit kleine subje.
(
de foto met mijn maat 45 slipper erop voor een idee van het formaat )
Heerlijk makkelijk neer te zetten, en voor mij het beste laag in een lange, lange rij aan subs, van knetter goedkoop, tot behoorlijk duur met oa de SVS 16 SB als "topper".
Maar in mij doorzon woning geeft de Micro de beste resultaten.....
Best prijzig voor een sub die je zo onder je arm de kamer rond brengt, maar de prestaties zijn er naar.
Ik had met de PB3000 teveel last van pieken en dalen, dit was direct 80% minder met de Micro.
Ik heb de Micro even op de pijnbank gelegd met de opening scene van Overlord, Godzilla, de ontsporende trein in The Commuter, en wat subwoofer test files.
Nou, de Micro geeft geen krimp
Mijn vrouw stond tijdens Overlord naar de sub te kijken en zij, komt dit van dat schattige subwoofertje vandaan
??
Ja mijn lievje ................
Op deze zelfde test files gaf de Paradigm Seismic 110 direct protesterende geluiden, en die kost het dubbele !!
Dus voor de SVS 3000 MICRO (mijn persoonlijk mening)
WAF factor: een dikke 10
Subbass: een dikke 10
Plaatsing mogelijkheid: een 11 (als dat zou kunnen)
En wie weet in de nabije toekomst nog een 2e erbij, dat zal bij mijn vrouw geen protesten geven................
Alle lof naar SVS