Auteur Topic: Smart Select leidt z'n eigen leven  (gelezen 276 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bartslife

  • Ik heb ook een bericht geplaatst!
  • *
  • Berichten: 1
Smart Select leidt z'n eigen leven
« Gepost op: mei 14, 2021, 10:09:35 »
Hi,

Ik gebruik een NR1711 icm. een Samsung Smart TV aangesloten en met HDMI-CEC geactiveerd tbv TV Audio als ik de apps in de TV gebruik om films via een NAS af te spelen.

Ik gebruik de SMART SELECT programmering om TV te kijken (via KPN box), 2 voor een aangesloten ChromeCast, 3 voor HEOS/Airplay en 4 voor de TV Audio icm. mijn NAS.

Als ik Smart Select 1 in druk dan wordt keurig de receiver aangezet en de juiste bron geselecteerd, geluidsniveau etc. Echter na 20 seconden switched de receiver automatisch naar Smart Select 4 ?

Ik vermoed dat het "opstarten" van de TV er iets mee te maken heeft, maar krijg de vinger er niet achter. Iemand een idee?

Groeten,
Wilco

Offline Stadium III

  • Marantz,Klipsch HT
  • Global Moderator
  • Zou door Marantz gesponsord moeten worden
  • *****
  • Berichten: 7.170
  • Keepers of Sound
Re: Smart Select leidt z'n eigen leven
« Reactie #1 Gepost op: mei 14, 2021, 11:47:17 »
Kan idd de tv zijn die het signaal omgooit ,heb er hier ook wel eens last van
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Offline B-Art

  • Kent Marantz
  • *
  • Berichten: 12
Re: Smart Select leidt z'n eigen leven
« Reactie #2 Gepost op: mei 14, 2021, 16:51:16 »
Bj mij heeft de tv een update gehad en nu zijn er ook zaken die niet meer werken oa TV audio stuur de tv niet meer door naar de Marantz.

Offline marvin

  • Global Moderator
  • Zou door Marantz gesponsord moeten worden
  • *****
  • Berichten: 9.706
Re: Smart Select leidt z'n eigen leven
« Reactie #3 Gepost op: mei 14, 2021, 17:55:51 »
Zolang het werkt update ik helemaal niks.

Offline CBdicX

  • Marantzofiel!
  • ******
  • Berichten: 2.137
  • Bad sound kills good music
Re: Smart Select leidt z'n eigen leven
« Reactie #4 Gepost op: mei 16, 2021, 08:27:05 »
Zolang het werkt update ik helemaal niks.

Klopt, ik had een prima werkend eARC systeem met mijn Sony en Ambeo Soundbar, 3 dagen geleden een "update" gehad voor de Ambeo, en hop, dag eARC, er komt geen kik meer uit.
Van ellende speel ik nu via optical  :evil:

Als dit ooit eens in orde komt, want dit zal wel weer weken gaan duren, update ik ook niets meer, maar soms word je gedwongen met terug kerende meldingen ect.  :-(
En dit was een update voor de Ambeo zelf, niet de app, anders kon ik nog een stap terug, maar helaas.

En dit zal alleen maar erger gaan worden, steeds meer apparatuur word snel op de markt gegooid en dan kijken ze wel met wat voor klachten gebruikers komen, en dan updaten maar...........
« Laatst bewerkt op: mei 16, 2021, 08:29:20 door CBdicX »
Denon X3700H 7.1.4 - Gallo Adiva SE - Dual (2) SVS 3000 MICRO subwoofers - Sony 77"OLED 4K - Zappiti 4K Mediaplayer - Sony 4K UHD BD speler - Ziggo Next TV box - Technics SL-1200GR - TEAC W1200 cassette deck - Synology DS4 NAS - :-)