Citaat van: Vinyl_Fuchs op februari 12, 2021, 02:32:35
Dat is downgrading nonplus ultra.
Voordeel: heb je nog centjes over voor andere, leuke dingen. Serieus kan ik je nu niet meer nemen na je audio-avonturen, maar ik geloof je oprecht wel. Je hebt het in ieder geval geprobeerd (om ht en stereo te integreren tot 1 systeem: m.i. of/ of) en je hebt je rust gevonden. En dat is het belangrijkste. Vooral niet bij Bert gaan luisteren: die heeft het stereogebeuren op orde. Op een Audio Note set bij Stassen na de beste set die ik ooit gehoord heb.
Ik denk dat ik juist heel serieus ben en mij niet laat leiden door ideeën van anderen en mijn eigen audio koers vaar en tijdens die tocht serieus alles probeer en test
En ook door mijzelf niet in de maling te nemen hoorde ik dat er weinig tot geen verschil zit in dingen die door andere wel "waargenomen" worden.
En ik snap best dat ik na deze jaren niet als serieuze audiofiel gezien word (zeker op dit forum), ik heb tenslotte van budget tot serieus geld in huis gehad, en altijd weer op naar de volgende set.
Speakers erin, speakers eruit, 5.1 / 7.1 /7.2 / 9.2 / 9.2.2 / 9.2.4 / 9.2.6 en serieus Stereo, en alles vergezeld gaande met de nodige versterkers en receivers, dikke kabels, dunne kabels, zilver, koper, en andere exotische materialen.
(en dan laat ik de hoeveelheid subwoofers, merken/types, maar even buiten beschouwing)
Heb wel een berg aan praktische audio ervaring opgedaan, maar goed dat is wel mijn eigen ervaring, die kan uiteraard verschillen van wat andere meegemaakt hebben.
Ik was duidelijk naar iets op zoek, wat weet nog steeds niet, maar ik heb nu wel RUST gevonden met de Sennheiser Ambeo, en zit niet meer technisch te luisteren, en dat is na jaren de grootste winst voor mij
Ik zal wel proberen (beginnende) audio liefhebbers te behoeden om niet in dat moeras terecht te komen waar ik in zat met hulp en
advies, of dit word aangenomen of niet............