SR7012 wifi en bluetooth uitschakelen

Gestart door molier, december 06, 2020, 10:02:58

Vorige topic - Volgende topic

molier

Weet iemand hoe de bluetooth en wifi uit te schakelen op de SR7012. Inschakelen lukte (een paar jaar geleden) prima. Kan alleen niet vinden hoe het uit te zetten. Gebruik het namelijk nooit.

Rogier1975

WiFi staat toch in de handleiding, keuze voor Bekabeld Netwerk OF Draadloos?:

http://manuals.marantz.com/sr7012/EU/NL/HJWMSYmbbwqzbn.php

Bluetooth is volgens mij niet uit te schakelen. Maar: waarom zou je dat willen, hindert het ergens bij?

Je kunt wel altijd het aantal getoonde ingangen (in de app en bij draaien aan de SOURCE knop) beperken:
http://manuals.marantz.com/sr7012/EU/NL/GFNFSYjlgyqvko.php

Als je daar Bluetooth op VERBERGEN zet, komt die niet meer in de lijst voor.
SR5009 Receiver
BD5004 Blu-ray

4x KEF Q150 + Q250c + Kube12b = ZONE1 Woonkamer
2x KEF Ci130QS = ZONE2 Keuken
Philips 49PUS7101 TV
Norstone Khalm Zwartglas meubel

molier

Dank voor de reactie. Misschien zie ik iets over het hoofd, maar ik zie geen mogelijkheid om mijn huidige verbonden wifi-verbinding uit te schakelen. Als ik kies voor ethernet, dan verwacht hij ook werkelijk een actieve aansluiting. Enige mogelijkheid is dan de verbinding te annuleren, waarna de wifi-verbinding gewoon actief blijft. Ik verwachtte een schakelaar: wifi aan/uit. Die is er blijkbaar niet. Nog andere suggesties?

The Good Son

Kun je de verbinding niet vanuit je router blokkeren naar je SR?

RHK

Kan je bij de SR bij wifi instellingen opnieuw een verkeerd password invullen?  Zodat er geen verbinding met je router kan onstaan?
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

molier

Die laatste tip was de juiste. WiFi staat uit. Dank allen voor de reacties!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

RHK

Citaat van: molier op december 07, 2020, 13:02:24
Die laatste tip was de juiste. WiFi staat uit. Dank allen voor de reacties!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Soms kan het heel simpel zijn, het is i.i.g. gelukt.   8-)
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*