Hallo,
Helemaal nieuw hier, dus ik hoop dat ik goed zit.
Heb volgende probleem met de Marantz nr 1710: heb platenspeler soundlab dlp 12 aangesloten op de phono ingang. Geeft wel geluid maar beslist niet krachtig en vol genoeg; het lijkt alsof de ingebouwde phono versterker niet sterk genoeg is. Deze soundlab heeft aan een lg homecinemaset aangesloten gezeten samen met een voorversterker de DAP Pre 101 D 1530 en deed het daar helemaal perfect. Als ik nu deze voorversterker tussen platenspeler en marantz zet dan krijg ik vreselijk geluid. Het is mij niet helemaal duidelijk of de platenspeler een mm of een mc cartridge heeft (denk mc); heb gezien dat er ook voorversterkers zijn die kunnen schakelen tussen mm en mc, zou dat een oplossing kunnen zijn?
Heb ook geprobeerd de platenspeler op de analoge cd ingang aan te sluiten (met en zonder voorversterker) maar dan komt er helemaal geen geluid uit. Ik begrijp vervolgens de handleiding van de marantz niet waarin zou moeten staan hoe ik de bron phono aan deze cd ingang zou kunnen toewijzen. Het is mij dus niet duidelijk hoe dat moet. Is er iemand die dit weet en mij uit kan leggen. Marantz helpdesk is niet erg behulpzaam.
Tot slot: er zijn ook platenspelers met bluetooth en de marantz kan bluetooth ontvangen van bv een tablet; ik neem aan dat dat dan ook zou moeten kunnen van een bluetooth platenspeler?
Veel vragen , weet het , sorry.
Arja