Ik heb sinds kort een mooie Marantz SR6014. Hij doet het goed op 1 ding na, wat ik niet aan de praat krijg:
Ik heb de Ziggo Next box aangesloten via HDMI op de CBL ingang. HDMI out monitor 1 naar de tv (Samsung uit 2012) met een nieuwe, goede HDMI kabel.
Als ik op de Ziggo Next box de Netflix app open, dan kan ik overal de trailer van zien, en ook de wat oudere series of docu's, maar als ik een nieuwe serie wil bekijken en ik een aflevering start, dan krijg ik na 10 sec een foutmelding van Netflix: "Deze titel kan op dit moment niet worden afgespeeld. Probeer het later opnieuw, of selecteer een andere titel". Foutcode: tvq-pb-101 (5.2.12).
Ik had dit vorige week ook, en heb toen o.a. met Samsung contact opgenomen. De tv software was verouderd en ik heb deze toen naar de nieuwste versie gebracht. Daarna heeft Netflix een weekje gewerkt. Nu helaas niet meer dus.
Wat wél werkt: Netflix bekijken/streamen via Chromecast. Deze Chromecast is ook aangesloten op de SR6014.
Wat ook werkt is als ik de Ziggo Next box rechtstreeks op de tv aansluit. Het geluid komt dan via HDMI naar de SR6014 (TV Audio).
Ik heb al kabels verwisseld, in- en uitgangen verwisseld enz, echter als de Ziggo Next box op de SR6014 zit, werkt Netflix niet. Zoals gezegd, zie ik de afleveringen niet van de series; ik zie wel mijn profiel, kan trailers afspelen en oude series/docu's.
Wat kan dit zijn? Ik heb ook al in de Ziggo Next box de optie "framerate volgen" aan of uit gezet zonder effect. Ook in de SR6014 setup vanalles al gewijzigd qua beeld 1080p/i enz. Niets helpt. Ziggo Next werkt met HDCP2.2, hetgeen de SR6014 naam mijn mening feilloos zou moeten doorgeven.
Voorheen had ik een Onkyo TX-NR737 AVR met precies dezelfde configuratie tv/speakers/Ziggo Next box en dat heeft altijd feilloos gewerkt....
* H E L P *