Hoi
3. Er is geen Nas, maar gaat via Audionet (voor PC), dus dit is de mediaserver
Opm: heb nog geen NAS, maar eerst nog via Audionet de minimserver beter leren kennen.
4.Ja, afspelen van Minimserver is op mijn computer geinstalleerd via mediaserver ( PC) of via app aMM (audionet)
De audionet telefoon app kan nu al de minmmedia server bedienen: ALLEEN wat helaas nog niet werkt op de telefoon app is dat als de app geopend word de minimserver getoond word op de app
De minimserver word automatisch opgestart bij het opstarten van de computer en dus alleen niet zien op de telefoon app ( als minimserver word herstart of rescan op de computer, dan is de minim media server wel te zien op de telefoonapp )
Opm: ben er mee bezig op het minimforum om hiervoor een oplossing te vinden en het ziet er naar uit dat de AVG anti virus scanner dit blokkeert dat er een signaal naar de minim music server word gestuurd zodat ik de deze op de app van de telefoon kan zien
Dus werkt wel alleen moet een herstart of rescan doen van de minim music server en dat wil ik niet.
De audionet app aMM werkt via wifi via de router en dus gaat via het lokale netwerk
Zou een oplossing zijn om via wifi of bluetooth? de minmserver draadloos te bedienen
De ontwikkelaar van minim music server heeft dit idee nog niet geopperd op het forum , dus het zal wel niet kunnen, maar focust om het probleem in het netwerk te zoeken
Dit probleem is nog niet opgelost met het netwerk en de AVG anti virus scanner blokkering wat je ook instelt