Citaat van: TFHFony op januari 18, 2020, 19:06:40
Het viel mij vandaag op dat ik geen gebruik meer kan maken van de internetradio van met SR6008. Ik krijg zowel in de app, als via de luidsprekers een bericht dat ik moet kijken op radiomarantz.com, waarna je word doorgestuurd naar de website van vtuner. Hier blijkt dat je 3 dollar per maand moet gaan betalen voor deze service.
Naast het feit dat ik deze club niet ken, heb ik een apparaat gekocht waar deze functie gewoon werkend in hoort te zitten. Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen, afgezien van vtuner te betalen?
vTuner is jou "portal" voor internet radio, nu gebruikt Marantz Tunein maar is in basis exact het zelfde.
Dus met vTuner is op zich niets mis mee en zou gewoon moeten werken, via de PC is deze gewoon gratis te gebruiken dus werkt de site.
Onkyo werkt(e) ook met vTuner en er zullen er meer zijn.
Via
radiomarantz.com kom je bij vTuner
waar jij je favorieten lijst moet gaan neer zetten, die dan weer door jou receiver opgehaald kan worden, zonder deze lijst krijg je geen favorieten te zien !
En via deze weg kan je gaan afspelen.
Het lijkt mij stug dat Sounds United het abonnement niet meer betaald, maar goed, het kan altijd want er staat in de manual dat deze "service" zonder vooraankondiging verbroken kan worden.
Jij hebt via de aankoop van de receiver reeds betaald voor deze service, maar is niet levenslang !
Dat jij vTuner niet kent vind ik vreemd, dan heb jij nooit een account voor radiomarantz aangemaakt en kon je sowieso geen gebruik maken van vTuner.
Dat je dan wel wat internet radio zenders kunt beluisteren staat los van vTuner, bij vTuner maak je jou favorieten lijst.
Ik zou de receiver resetten en even opnieuw beginnen,
maar wel eerst een account bij via radiomarantz aan maken (voor vTuner) met het MAC adres van jou receiver. Suc6..........